01 december 2009

December

Ik kon mezelf er niet van weerhouden om vandaag een bericht op mijn blog te zetten. Het is 1 december :)
Wat betekent december voor mij?

  • veel geld uitgeven
  • kerstmis
  • vakantie
  • nieuwjaar
  • verjaardagen

Altijd aan het einde van het jaar, ben ik blut. En altijd aan het einde van het jaar is er BIG SALE! <3 Ik zag laatst zoveel leuke spullen online, dus ik dacht: hebben, hebben, hebben! <3 Ik keek op het einde in mijn winkelwagentje en zag dat ik uitkwam op een totaal van €225. Ik denk, shit shit shit O.o Dus ik haal een paar artikelen weg, kom ik uit op ongeveer €170,-. Ik dacht echt: damn, LAAT MAAR! >:( en toen ging ik in de bank liggen voor de tv, met mijn boeken op mijn schoot zodat het leek alsof ik huiswerk aan het maken was, terwijl de catalogus gewoon op mijn schoot lag. Ik blader en blader en blader en dacht: Wil ik echt in één klap bijna 2 maanden loon uitgeven aan kleding?
Antwoord: Nee.
Ik bedoel, ik heb afspraken gemaakt (en ga afspraken maken) voor de kerstvakantie! Film, schaatsen, feestje en gewoon chillen. En dat kost geld :) En dan heb ik 2 belangrijke verjaardagen + kerstmis. Ik heb in al die jaren nooit een kerstkado gegeven aan mijn ouders omdat ik aan het einde van het jaar altijd blut was... Dus ik moet en zal en ga dit jaar iets kopen! No matter what happens. Okay, als ik geen geld heb, dan kan het natuurlijk niet. Maar ik ga ervoor zorgen dat ik geld heb :)
Wat ga ik vooral in de vakantie doen?

  • uitslapen.
    veel uitslapen.
    ik kom niet voor twaalven mijn bed uit, serious.
    en ja, dat kan ik.
    Laatst was ik naar zo'n evenement en lag ik op 4 uur in mijn bed. De dag erna moest ik eigenlijk naar kerk, maar mijn ma liet me door slapen omdat ze me niet wakker kreeg, haha. Ik deed mijn ogen open om ongeveer 1 uur 's middags, keek op de klok en dacht: nog 5 minuten...
    En ja, uiteindelijk werd ik 10 voor half 3 wakker, vanwege de honger xD Maar ik denk dat het nu wel duidelijk is dat ik van slapen houd? :P En sowieso, als mijn moeder niet thuis is om me wakker te maken in de vakantie's, zou ik elke dag laat op staan. Maar meestal komt ze rond 12/13 uur... Gemeen, want ik sta bijna elke dag 10 voor 7 op voor school, dus als het vakantie is moet ik alle slaap inhalen!
  • huiswerk maken. sad, i know. ik beloofde mezelf in de toetsweek (bijna een maand geleden) dat ik op schema zou lopen met AL mijn huiswerk. Gelukt? Eh, ehm, ehum. Haha (a)

Maar, dit zijn de belangrijkste dingen die ik moet doen in de vakantie. Oo, ik moet de kerstboom nog optuigen :O En mijn kamer opruimen xD En afspraken maken, want ik moet en zal en ga schaatsen :) speciaal bericht for some girls, they know who i mean.

cunexttime.

ps. Vandaag mochten we eerder weg bij wiskunde. Maar ja, de leraar stopt natuurlijk precies op het moment waarop de bus net wegrijdt :) Dus ik besloot om samen met J. naar een andere halte te lopen, om te voorkomen dat we geen plek in de bus zouden hebben. Dus wij lopen zo, komt er een senior met een hond (golden retriever). J. en ik wijken uit elkaar, ik richting het hek, J. richting het fietspad. Maar als er een hek is, kun je niet bepaald verder uitwijken:P Dus die hond komt eraan, ik til mijn been op met de bedoeling dat die hond er onder door zou gaan. Maar neeeeeeee. Ik weet niet wat die spelbreker dacht, maar hij bleef gewoon onder mijn benen en ging achter mijn voet aan. Gekke shit.
pps. spierpijn O.o van dat Desdemona gedoe van gisteren xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)