04 december 2009

Eten

Ik kan soms een echte vuilnisbak zijn, dat geef ik toe.
Sinds kort zijn wij met een nieuwe trend begonnen. Het begon allemaal zo:
H. vond de broodjes gezond in de kantine duur, dus besloot ze ze zelf te maken, thuis, en dan mee naar school te nemen. Op een dag moest ze zich melden bij de conciërge, die haar kwam halen, dus liep ze met de conciërge mee. Ze gaf haar broodje aan mij, ik moest het vasthouden, maar mocht van haar een hapje nemen. Dus ik nam een hap. En nog een hap. En nog een hap (ze kwam maar niet terug) en nog een hap :) Toen kwam ze terug en was ik zeg maar op de helft, lala (a). Op dat moment besloot ik om zelf ook brood thuis te maken. Maar 's ochtends kan ik mezelf er niet aan toezetten om eten te maken (tenzij ik 349248 uur heb uitgeslapen, dan is het geen ontbijt maar een brunch/lunch), dus de eerste keer deed ik het een avond van te voren. Resultaat: zachte, kleffe, warme broodjes. smerig. Tweede keer, deed ik het diezelfde ochtend. En nog steeds waren ze klef (wel minder dan eerst). Op een gegeven moment dacht ik: geen zin O.o Dus nam ik een broodmes mee naar school en wat beleg van huis. Eenmaal op school aangekomen,smeerde ik mijn broodjes in de aula en at ik het op. Delicious! <3>

Nadat ik een keer geen zin had om kaas en ham en boter mee van huis te nemen, ging ik naar de Deen voor wat beleg. Iemand raadde mij kruidenboter aan, dus kocht ik dat. En sindsdien eet ik bijna elke keer kruidenboter xD Met als gevolg dat ik mijn halve klas vergas, hehe xD Alleen ruik ik het niet (a). We hebben ook een keer een hele stokbrood gekocht <3>
Ik weet nog, toen we ermee begonnen, dat mensen naar me keken van: wtf O.o
Maarja, ik dacht: fuck jullie. ik heb honger, laat me. geen schaamte.
Laat ze maar denken, ze vullen mijn maag toch niet :P
En nu opeens beginnen mensen ons zwaaar te tapen O.o Haters.
Wacht maar, wij zullen het naar een hoger level tillen.
Pannenkoeken bakken op school, muahahaha (6)
Niet dat ik denk dat de school het leuk vind als we met een gasbrander op school komen :P Anders neem ik die kant en klare pannenkoeken :) En dan een hele picknick midden in de aula xD Iedereen gaat kwijlen, muahaha :)
Het is zo leuk om mensen gierig te maken. Ik ben daar pro in, hehe :P
ik zal wel wat ideeën bedenken samen met mijn entourage (a).

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)