19 december 2009

le yesterday.

Gisteren was ik naar het kerstfeestje van N.
Ik moest eerst naar schoooool O.o. Ik had één uur wiskunde, wat (excuses mr. de V.) best onnodig was. Ik snap er nog steeds geen moer van, jeej :) Had ik net zo goed ipv eerste twee, eerste drie uur vrij kunnen hebben, tss. Ik had nog even wat stokbrood gehaald met Paturain en kruidenboter, aangezien we een kerstontbijt/lunch/brunch hadden. Het was wel gezellig daar, met wat muziek jezelf volvreten :) En de geweldige speech van mr. W. die vond dat dit de momenten zijn waaraan we terug moeten denken wat zo mooi was van onze middelbare schooltijd, omdat v5a en v5b één waren etc. Sure.
Omdat ik een beetje ziekjes ben (ik hoest mijn longen eruit), ging ik na school direct naar huis en ging ik wat thee (lees: warme chocolademelk) drinken en pitten, wat niet echt lukte. Daarna ging ik werken, van 5 tot 8. Met allemaal gehoest, glimlachend naar klanten en de minuten aftellend. Ik vind het wel leuk, maar als je eerst naar school moet, dan naar werk, dan een feestje hebt en je dus na het werk naar huis moet haasten en de dag erna weer om 8 uur werken, dan ben je niet echt gemotiveerd :) Ik moest trouwens Smirnoff kopen voor het kerstfeestje, maar welke intelligente chick vergeet haar pinpas? Moi :) Maar dat was niet mijn schuld O.o Toen ik de dag daarvoor naar Pathé ging, had ik zoveel pasjes dat ik ze niet allemaal in het Coca Cola abonnement hoesje kon proppen, dus moest het in mijn portemonnee. En toen ik van huis vertrok, ging ik ervan uit dat het nog in mijn abbo hoesje zat, wat dus niet zo was. Dus: kut.
Na het werk racete ik naar huis en kleedde ik me snel om. Mijn ma was vergeten dat ik het feestje had, maar mijn zusje (alweer een J.!) had haar eraan herinnerd, dus hoefde ik geen gezeur aan te horen. Ik zou eigenlijk met H. mee reizen naar huis, maar die was ziek, dus ging ik met de trein :O Van school hadden we een CJP Voordelenuren kaart voor de trein gekregen, die ik dus niet kon vinden en dus de volle 3.90 voor een retourtje had betaald, jeej. En natuurlijk was de conducteur in geen velden of wegen te zien, duh. O, het is ook nodig om te weten dat ik een jurkje met legging en instapschoenen aan had. Maar omdat het ijskoud buiten was, had ik een spijkerbroek erover aan en mijn good old Allstars aan :) Toen ik daar (5 min. te vroeg, jeej. Het jaar daarvoor was ik 1 uur te laat, hehe.) aankwam, trapte ik gewoon mijn broek en schoenen uit et voila :) Het feestje was wel chill en grappig. Gedanst, gelachen, gechilld, gedronken je weet wel. Al waren er niet zo heel veel mensen nuchter, dus ik heb vooral uitgelachen xD Ik zal maar niet in details treden. De muziek werd bepaald door de gasten, dus mensen hadden iPod enz. mee. B. had zijn iPod mee en raad eens wat hij erop had staan? :D JONAS BROTHERS! (L) Dus ik zet Burning Up op, blijkt het zo'n liedje te zijn waar je vooral dit hoort:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! (L)
a no-go. en niet iedereen was het ermee eens toen ik dat had opgezet, lala.
In plaats daar van hadden ze maar dat stomme lied Hot- Inna opgezet. boehoe.
Het was opzicht wel grappig, maar wat de grootse verassing was, was R. zonder moustache. Het was surprising. It was totally different, ik wist niet wat ik zag. Ik kon hem eigenlijk niet zonder voorstellen :P Maar het feestje was wel leuk. Ik werd veel geknuffeld en gepord xD En ik ben erachter gekomen dat als je je verveeld, het enige wat je hoeft te doen is gaatjes in de lucht prikken. Dat werd me verteld door iemand die helemaal volkomen 100% nuchter was, ehum. Ik vertrok rond kwart over 12 omdat ik de trein moest halen, maar ik moest me nog omkleden. Ik dacht: fuck it, ik ga wel zo in mijn legging naar buiten. Ik kom buiten, f*cking koud! Maar ik trotseerde de kou en liep op mijn pumps-met-niet-zulke-hoge-hakken naar het station. Eenmaal aangekomen op het station, kwam ik nog mensen van school tegen (geen idee waar die heen gingen, het was bijna half 1 's nachts. ik denk niet dat ze naar een feest heen gingen, dan ga je toch meestal rond 10/11? ik in iedergeval dan. whatever.) Ik wilde me eigenlijk in de trein omkleden, maar ik moest nog zo'n 5minuten wachten tot de trein zou komen. Ik dacht: Fuck it, ik kleed me gewoon om op het station, laat ze maar kijken. Ik moet hierbij vermelden dat ik nuchter was. Ik heb nauwelijks wat gedronken, ik heb alibi's. Ik voelde me alleen een klein beetje zweverig. Dus ik sta daar, met één been in mijn spijkerbroek, komt de trein eraan. Dus hops, mijn andere been erin maar ik had geen tijd (lees: zin) om hem dicht te knopen, dus ging ik gewoon zo de trein in. Met als gevolg dat toen ik uitstapte leek op die hanggroepjongeren die hun broek tot onder hun ass hebben hangen. Het voelt heel... bevrijdend. Not. Het zit voor geen meter :) Maar ja, ik kwam dus veilig thuis, ging nog even naar het toilet (ik moest nodig! maar bij N. was er een hele rij dus ik dacht, ik houd het wel vol tot thuis) Dát was pas een bevrijding. Love it, hehe.
En toen lag ik rond één uur in mijn bed en moest ik om 10 voor 7 op om te gaan werken vandaag, from 8 till 4 (+ een uur extra, om een collega van me te helpen die onverwachts weg moest).
En nu zit ik hier, mijn verhaal te typen. En ik ben niet eens moe :D
En nu ga ik slapen (a)

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)