24 december 2009

famous name

Ik zal proberen het kort te houden

Ik heb deze week best veel gewerkt. De vakantie is bijna op de helft en ik moet toegeven, ik heb helemaal geen huiswerk gemaakt (a) Ik had het mezelf nog zo voorgenomen dat ik de hele vakantie hard zou werken om alles bij te werken voor de toetsweek over (o my goodness) 3 weken O.o Shit, shit, shit. Ik moet echt hard gaan werken :O Stress, stress, stress.
Ik begin morgen, serieus. Alhoewel, morgen is het
Christmas!
Hmm, geen smoesjes. Ik ga het echt doen :P
However, ik heb deze week nu 3x gewerkt, maandag avond, woensdagavond en vandaag van 8 tot 5. Het was één gekkenhuis. Ik snap mensen niet. Ze weten, vrijdag, zaterdag is het kerst en zondag zijn de winkels gesloten. Dan gaan ze allemaal donderdag boodschappen doen. Het was belachelijk druk in de supermarkt, niet normaaaal. Op een gegeven moment werd ik gewoon duizeling van al die producten die ik moest scannen en dat eeuwige *piep* van de scan. It almost drove me crazy. Gelukkig moest ik toen nog een half uur, yeah.
Maar ergens deze week, waren er twee kinderen die met hun moeder (of vader, weet niet meer) en die stonden dus bij mij aan de kassa. Opeens begonnen die meisjes te fluisteren en wezen ze naar mijn naambordje.
Meisje 1: Hey, kijk hoe ze heet
Meisje 2: Ja, wat is er mee?
Meisje 1: Dat is van die ene tekenfilm
Meisje 2: O ja? Hm... wacht, welke was het ook alweer?
Ik, met droge stem: Phineas & Ferb
Meisjes: O ja, haha xD
Serieus, mensen fannen mijn naam dood :)
[De laatste tijd herkennen mensen steeds vaker mijn naam in Phinaes & Ferb. Mijn broer ook nog, hij zat in de huiskamer en dat programma stond aan, en toen hoorde hij mijn naam. Zijn reactie: Wtf, zeiden ze nou jouw naam? O.o
Ik: Ja... En toen ging hij stuk :P]
Sinds ik daar werk, heb ik al 238129x gehoord: O, wat een aparte naam? Waar komt het vandaan? Mooie naam. etc.
Laatst nog een keer, waren er zo'n man en een vrouw:
Man & vrouw fluisteren Kijk, ze heet K.
Toen ze aan de beurt waren:

Man: Hallo K.
Ik: Goedenmorgen/middag/avond
Vrouw: Laat hem maar, hij plaagt je gewoon. Hai K. :)
Man: zomaar krijg ik weer de schuld, hehe :P
Vrouw: Je hebt wel een mooie naam hoor. Wie heeft het bedacht, je moeder of je vader?
Ik: mijn moeder
Vrouw: Haha, dacht ik al. Vaders kunnen dat niet *kijkt naar man, man doet alsof hij niks gehoord heeft*
Ik: Hehe, inderdaad
Vrouw tegen man: Weet je, ik ga mijn kind naar je vernoemen. Jaaa, dan noemen we haar K. van Dirk II :D Dan komt ze over een paar jaar bij je op bezoek hier. O nee wacht, dan werk je hier zeker niet meer hè?
Ik: Nee, waarschijnlijk niet.
Vrouw: Jaa, je zit nog op school toch? Goed zo, ga zo door.
Man & Vrouw: Dag K.

Of bijvoorbeeld deze:
Uit oktober :)
Er waren 3 jongens die bij mijn kassa kwamen, die tegen me begonnen te praten. En dan echt op zo'n manier van: hey K. hoe is het met je, K. (kortom: alle zinnen eindigde op mijn naam).
Ik zei: Tsja, ik weet niet wat ik terug moet zeggen, want ik weet jullie namen niet.
Toen stelde zij zich voor en ik vergat het meteen :) Eentje was Serkhan ofzo, weet ik veel. En die andere hadden nog een A in hun naam ofzo :P
Op het einde vroegen ze: Hebben jullie geen bonuskaart?
Ik: Nee.
Hij: Ook geen airmiles?
Ik: Nee.
Hij: Geen puzzels, gogo's, kadootjes, telefoonnumers? ^^
Ik: Nee *evil*
Zij echt helemaal teleurgesteld: Ooooh, jammer. Nou, dag K. Tot ziens K. Fijne avond K. Werk ze nog, K.

Jaa, alleen mij overkomt zulke shit:P
Okay, nu is hij weer lang genoeg!

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)