15 december 2009

food, again.

Hehe, ik moet toegeven: Een groot deel van mijn leven draait om eten. Soms is het echt: leef om te eten, in plaats van eet om te leven.
Maar goed, ik ga het hebben over mijn top 5 smerigste dingen die ik gewoon niet/never/jamais wil eten of drinken (: alleen als je me ervoor betaalt, maar dan moet het wel veel zijn:P
Top 5 dranken
  1. Bier
    Okay, ik twijfelde eigenlijk over wijn en bier, maar ik het uiteindelijk voor bier gekozen, omdat dat het goedkoopst en meest gekocht wordt. Ik vind bier ranzig :D Te bitter en het stinkt ook nog, nasty! Én, tijdens de franse kennistoets laatst, was er een vraag van Il me reste ... Koningsbourg ofzo. Ik dacht: Rester, dat betekent blijven/verblijven. De zin is dan: Hij verblijft in Koningsbourg. Maar wat moet ik invullen? Ik koos uiteindelijk voor voortijdig, want ik dacht: vage zin, maar het moet die wel zijn! :) Blijkt Koningsbourg een biermerk te zijn @#$%@#$!#$@$%@# Wist ik veel, dat hoort toch niet bij je algemene kennis? Doe dan Heineken of Amstel ofzo...
    Okay, ik heb net E. gesmsd en die heeft me herinnerd dat het Kronenbourg is, zie plaatje. Kom op, Kronenbourg lijkt op een dooie staat uit Luxemburg! (a)

  2. Wijn/Champagne
    Hehe, trauma. Vakantie Frankrijk. Dit komt rechtstreeks uit mijn item uit november: Clumsy:
    Ik ben deze zomer met (dezelfde) J. op vakantie geweest naar Frankrijk en haar ouders. In Zuid-Frankrijk vroeg haar vader aan mij of ik de Rosé open wilde doen. Eerst wilde ik niet, maar toen dacht ik: waarom niet?:PDus ik haal dat ijzeren werkje eraf en knal zo de kurk eraf met mijn duim. Resultaat, de helft van de Rosé spoot eruit en belandde op mij :D Ik zat dus helemaal onder, how great. En ik vond het niet eens lekker ;(
    All clear?

  3. Waterige limonade
    Smerig. Ik haat dat, een slap aftreksel van limonade. Dan denk je dat je water drinkt, maar dan heb je nog zo'n vaag nasmaakje. Of echte limonade, lekker zoet, of gewoon water. Punt. Wat ik vooral haat is de limonade die je zelf moet mengen en dat je dan teveel water hebt en dat de siroop op is. Grom.
  4. Warm water
    Doe mij maar koud of lauw/koud. Warm voelt zo... awkward.
    Warm water douchen is wel cool (: En met warm water je handen wassen, wat ze niet bij ons op school hebben zodat ik altijd ijskoude handen heb, jeej. En weet je, met handschoenen typen valt best tegen. Met handschoenen de toetsen van je mobiel intikken, a
    no-go.
  5. Alles met stukjes erin (aloë vera dinges)
    Nog zoiets waar ik niet tegen kan. Of je moet het drinken, of je moet het eten, maar niet gemixt, come on. M., K., en H. Als jullie dit lezen, damn, hoe kunnen jullie dat drinken O.o Als ik het zou moeten drinken, zou ik het eerst filteren :P

Top 5 unlikable food:

  1. Broccoli
    gewoon niet lekker

  2. Bloemkool
    ook niet lekker O.o hoor dingen. bloemkool is gewoon de zachtere variant van broccoli, hehe

  3. Spruitjes
    als het moet, zou ik ze wel eten, maar niet vrijwillig.
  4. Cheeseburgers:
    ugh, ik haaaaat de kaas die erin ligt, niet te harden.
  5. Tomaten
    ik houd van tomaten in een saus verwerkt (op pizza, jam. in soep, yeah, in een saus [ketchup], delicious!) maar gewoon in een salade verwerkt, no me not like it. Vooral als je het in je mond neemt, kauwt en al dat sap eruit spuit, iel. Vooral die cherry tomaten, naaaah.

Nou, van het eten is het grote deel groente. En jammer voor mij, verwerkt mijn moeder die groenten ALTIJD in het eten. En het is nog gezond ook, sheize.
Weet je welk fruit lekker is?

Number one: Ananas! (L)
Number two: Mango!
Number three: Mandarijnen!
Number four: Appels
Number five: verse Bananen.
Oeh, maar druiven zijn ook lekker.



Dat doet me denken aan dit:



uit mijn oude agenda, van v3.

Wat las je als eerst? Hehe.

Ik las de eerste keer ook druiven :P
Als je het al hebt gezien, dan zou je wel moeten weten dat je het niet goed hebt gelezen O.o Shame :P

maar ja, it's getting late.

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)