08 december 2009

doodles

Wat doe je als je je zwaar verveelt in de les?
Doodlen :)

Het idee kwam van N. en haar zusje, die volgens mij een keertje twee hele A4tjes vol hebben gedoodled met spookjes. Wij volgden ze op (a)
Dus dat deden N., J. en ik, tijdens de les en dit is het resultaat :)
Ik zal ze even allemaal introduceren en de tekenaar erbij vermelden.
Vote for the doodle you like the most :)


1. The cute baby. Een baby spookje, met een aandoenlijk plukje op haar hoofd en een speen in haar mondje. Adorable, isn't she? :)
Designed by N.



2. Deze baby is een beetje bang. Kijk eens in zijn ogen, is hij niet schattig? Vote for this little baby! Drawed by J.





3. Dit schatje zou je graag willen zien paraderen over het strand of over de boulevard :) Stem op haar en wie weet zie je haar misschien bij jou op de strand. Ik zou die kans maar niet al te groot schatten. Om je te overtuigen, twee outfits!
Drawed by J.



4. Deze lijkt een beetje boos. Ben jij zo'n type die nergens voor bang is? Dan is deze spook iets voor jou. Hij deinst nergens voor terug en zoekt vrienden die net zo zijn als hijzelf!
Drawed by N.



5. Okay, deze kwam zomaar mee chillen. Ik had zin in een smiley, dus tekende ik een smiley. Long live the smiley? Then vote for it!
Drawed by me.




6. We gaan naar de girly girlies :) Ziehier, de girly ghost. Girlier krijg je ze bijna niet! Girlier, vreemd woord xD Val je op girly girls of ben je er undercover zelf eentje? Vote for this girly ghost!
Drawed by J.



7. Hij lijkt er misschien niet op, maar je moet creatief zijn, vind je niet? De feest-spook! Ben jij ook zo'n feestbeest en ga je op elk feestje helemaal los? Dan is dit jouw spook. Vote!
Drawed by N.



8. Ga je happy door het leven? Tevreden met (bijna) alles? Dan heb ik jouw evenbeeld gevonden. Here's your ghost. The guy with the big smile. Stem, op de vrolijkerd.
Drawed by N.

Vraag je je af, wanneer mijn artistieke doodles komen? Hang on, honey.
Incoming:




9. The Casanova, die iedereens hart kan veroveren.
A fabulous somebody. Alle ogen zijn altijd op jou gericht en terecht! En ja, gewoon omdat je het uitstraalt! You rock our world! & natuurlijk mag iedereen je, duh.
Drawed by me.




10. Heb jij een geweldig talent en vind je dat iedereen het moet weten? Dan ben je net zo ambitieus als onze kookspook. Volgens mij was het de bedoeling dat hij schrok, maar ik vind dat hij opera aan het zingen is. Twee talenten tegelijk, hoe doet ie dat toch? Ben je ook talenvol aangelegd?
Drawed by J.




11. Net zoals Joe van de Jonas Brothers ben je niet bang om je Inner Nerd te laten zien. Je bent eigenlik wel cool, maar heb wel wat nerderigs in je. Okay, deze ziet er heel geeky uit, maar daar gaat het niet om. Je durft voor je interesses uit te komen, maar bent ondertussen ook cool. That's you!
Drawed by me.


12. Ik moest nog even warm draaien, dus hier een superruwe schets van mij. Het lijkt wel een handpop xD
Je bent muzikaal aangelegd en gaat vaak/soms/zelden naar concerten. Op je mp3 speler staan 342384932498 liedjes en je kleed je ook naar je muzieksmaak. Het kan je niet schelen wat de anderen ervan denken, als het jou maar gelukkig maakt.
Drawed by me.
ps. J. heeft er Jonas Brother bij geschreven omdat ze niet zo'n fan is van hen en mij en N. dus plaagt. JB rocks! <3

13. Sinterklaas, de kindervriend. Vind jij hem totally awesome? Stem dan op de Sint!
Drawed by J.
14. Ben jij een dronkaard? Iemand die zich volledig overgeeft aan iets en er niet mee stopt? Je gaat er helemaal voor en maakt dingen niet half af? Dan ben jij de dronkaard :)
Drawed by me.


15. And last but not least. Zwarte Piet!
Geen Zwarte Piet zonder Sinterklaas. Vind jij dat Zwarte Piet rocks? Vote for him!
Drawed by J.

Breng je stem uit, laat een reactie achter. Welk spook ben je? Welk spook vind je amazing? Let me know.

2 opmerkingen:

  1. 9. The Casanova die vind ik toch echt wel het leukst haha!

    jaa ik ben nieuw, ik snap alleen niet hoe je de achtergrond kan veranderen enzo haha.
    bedankt voor je reactie!

    xxx' Jess

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Jonas Brother spook is het coolst! xD

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)