12 december 2009

gadgets

Gadgets zijn zo ongelooflijk geweldig (: Ik houd al van gadgets sinds de eerste keer dat ik Totally Spies op tv zag, ik vond ze zo stoer!
J. had een keer in mijn agenda een link gezet:
http://www.megagadgets.nl/, een site met allemaal gadgets, dat spreekt voor zich.
Er zijn zo ongelooflijk veel leuke dingen, waarvan ik denk: hebben hebben hebben!
Hier de top 5 van de dingen die ik eigenlijk wel zou willen hebben (a)
  1. Hot Pack Heart:

    Wanneer je de Hot Pack Heart in handen hebt en je drukt op het chipje dat erin zit wordt het hart binnen enkele seconden heerlijk warm. Het hartje zet dan ook uit en wordt hard. Hij blijft ongeveer een kwartier warm. Perfect voor als je in je bed stapt of even lekker handen en voeten wil opwarmen.
    Heb ik echt nodig deze winter/lente! Mijn handen vriezen altijd dood :P Vandaag op mijn werk was er een meisje die zo'n ding had en hij is best groot en was lekker warm! Jealous.
    Afmetingen: 10 x 12 cm
  2. Prijs: €2.95


  3. Bullshit button.

    Dit ding
    is gewoon meesterlijk! Het is een knopje waar je op kunt drukken, hehe. Als iemand iets doms tegen je zegt, druk je op die knop en dan zegt hij:
    - "Bullshit level 5"
    - "Oh come on now, don't give me that bullshit, that's bullshit"
    - "Warning, warning, bullshit alert"
    - "(Bip)That was bullshit"
    - "Bullshit detected, take precautions"
    Geniaal of niet? Die moet je op school op je tafel zetten en telkens als iemand nonsense zegt, druk je erop xD
    Prijs: €12.95

  4. Bubbelwrap Keychain
    Ik ben een fan van bubbeltjes plastic. Echt, ik houd er zo veel van xD Altijd als mijn moeder wat besteld, maken ik en mijn zusje die bubbeltjes kapo
    t, zo cool (a)

    Iedereen houdt er wel van om lekker de bubbeltjes kapot te drukken en ook is bewezen, dat dit een goede manier is om stress en spanningen te verlichten. Omdat dit een sleutelhanger is, heb je hem altijd bij je. Je kunt dus overal en wannneer je maar wilt, naar hartelust drukken.... Hij gaat nooit op en past overal in.
    Geef toe, het is wel cool :)
    Prijs: €7.95


  5. Reserved Towel

    Wanneer jij op het strand of bij het zwembad je plekje veilig hebt gesteld d.m.v. deze handdoek met de tekst "Reserved" in koeieletters erop geprint, haalt niemand het in z'n hoofd om op jouw plek te gaan liggen!
    Handig, voor wanneer we naar Barcelona gaan :) Ik denk niet dat hij zo groot is, maar gewoon voor het afdrogen en de spullen opleggen enz. En als iemand het in zijn dikke hoofd haalt om erop te gaan liggen, schreeuw ik: Gast, kun je niet lezen ofzo? Al moet ik nog leren wat dat in het spaans is... Komt goed, no worries :P
    Prijs: €12.95


  6. Gorillapods

    Weer zo'n handig dingetje!
    Met de Joby Gorillapod bent u niet meer gebonden aan vlakke oppervlakken voor foto's zonder schokken. Omdat u de camera bevestigt aan een schuifje wat vervolgens op de Gorillapod wordt geklikt, kunt u vliegensvlug uw camera van het statief afhalen en gewoon fotograferen. Buig de Gorillapod om een buis of tak en maak de foto die met een gewoon statief onmogelijk was. We hebben 2 soorten, nl:
    De Gorillapod Compact:
    - Maximale hoogte: 15 cm
    - Minimale hoogte: 5 cm
    - Lengte ingeklapt: 15 cm
    - Maximaal gewicht camera: 275 gram
    - Gewicht: 45 gram
    Prijs: €29.95
    Da's zo chill. Vooral als je met z'n tweeën bent, samen op de foto wilt, maar je camera niet aan een vreemde toevertrouwd omdat die zomaar weg kan rennen en dan zie je hem noooooit meer (de camera he. okay, die vreemde ook.) Gewoon je camera om een lantaarnpaal ofzo, op zelf ontspanner en snel rennen en met je mooiste glimlach in de meest sexy pose staan met je vriend(in), yeah!

Okay, het zijn in feite allemaal hebbedingetjes. Maar wel coole hebbedingetjes! Bekijk die site eens, ze hebben echt stoere dingen erop waarvan je niet eens wist dat ze bestonden O.o

cunexttime! x


1 opmerking:

Dankje voor je reactie :)