06 december 2009

chatboxen

Al sinds een paar jaar zit ik soms op een chatbox. Ik zat vroeger voornamelijk op http://www.meidenstart.nl/chatbox.php. Samen met H. hadden we echt van die vage namen, zoals perzik15, aardbei14, pindakoekje etc. je weet wel, van die vage namen xD

En zoals je weet, als je op een chatbox bent, komen er altijd van die rare types op je af, die altijd vragen: hey, meisje of jongen? hoe oud ben je, heb je cam? msn? blablabla, je weet wel van die pedo's :P Die H. en ik natuurlijk altijd negeren xD Alleen ik daag ze altijd uit (a) Vind ik grappg. Er zijn altijd van die hinderlijke doordrammers, die gaan vragen of ze mijn msn mogen en dat rek ik het altijd uit met sarcastische opmerkingen, zodat ze echt boos op me worden xD
Meestal worden ze helemaal gek van me, en dat vind ik dus geweldig. Ik houd er gewoon van om mensen boos te maken en te irriteren, omdat ze toch nooit (lang) boos op me kunnen worden/blijven. (a) Vraag maar aan C. haha xD
However, ze vragen ALTIJD: hoe zie je er uit? Dat zijn dan van die types die standaard:
lekkerejongen, hottie, lekkertje enz. heten. Ik haat zulke jongens. Meestal zijn ze niet eens zo lekker, maar gewoon van die losers. Heeeeel soms kom je echt een chille gast tegen. Echt, alleen één keer, was er een hele aardige jongen, die heeft uiteindelijk wel mijn msn gekregen (: daar msn ik nu nog steeds mee :P

Maargoed, back to Meidenstart Chat.

Meestal, als ze me zoiets doms vragen, zeg iets van:
Je zult het nooit raden/Het is heel schokkend en bijna niemand weet dit: Ik heb twee armen en twee benen! O.o

En aan hun reactie, kun je zien wat voor type het is.
Als ze zeggen:

1. haha. heb je msn?
2.
oo haha. en nu serieus.
3. grappig. en de rest van je lichaam?
dan is het een no go.

Maar als ie iets droogs/grappigs zegt, dan kan ik hem/haar nog een kans geven. something like: serieus? O.o Je bent niet de enige. Ik heb er ook 2 (a)

Whatsoever, op die site, hebben ze een robot daar een quiz afneemt. En dan gewoon een quiz over alles. Van rekenen tot taal tot astronomie en van reclames tot muziekgeschiedenis.
Een keer zat ik samen met H. op die site en waren er redelijk veel mensen. Dan doen we standaard mee aan die quiz, wie het snelste en slimste is :P Als je er lang op zit, merk je dat de vragen meestal herhaald worden ^^ Dus wij zijn meestal de winnaars xD Maar er zijn wel van die idiote regels. Je wordt eruit gekickt als je flood, groftaal gebruikt en caps gebruikt:P
Eén keer, was er zo'n vraag:
Wat zegt Loekie de Leeuw altijd?
En toen zei H. a.k.a. perzik15 in the past: Fuck you!
Resultaat: ze werd eruit gekickt xD

Ik ging heeeeeeeeeeeeeelemaaal stuk toen, omdat ze kapot veel punten had en er toen uitgekickt werd xD Het grappige was, dat ze er elke keer uitgekickt werd en op een gegeven moment echt boos.

En ik ben een voorstander van leedvermaak (a)

Of: Noem een meisjesnaam met een G.
perzik15: gerda
perzik15: gabrielle
perzik15: gwen
perzik 15: grace
Perzik15 has been kicked out: Stop met Flooden!

Ik ben laatst overgestapt naar een Engelse chatbox. Ik dacht, ik moet mijn engels verbeteren :O Na 4 jaar engels, is het nog steeds niet geweldig, maar als je in contact komt met echte Engelse/Amerikaanse mensen, dan wordt je gedwongen om engels te spreken :) in about a couple of months my english will be très bien :P
Die gasten daar zijn btw ook best dood hoor. Het gaat allemaal over maar één ding *guess what*. By the way: www.teenchat.com
Er zou eigenlijk een chatbox voor normale mensen moeten komen :P A meeting point, waar chille mensen komen, met humor. Mensen, like me :) who's going to invent that? :P dat moet onmogelijk zijn, aangezien je niet weet wat voor sukkel er weer online komt, duh.
hetzalwel. Zin om mijn record te verbreken? Ik hebmet die quiz 6x achter elkaar gewonnen, try to beat that, muahahaha. (en dan niet alleen tegen jezelf spelen, als het daar uitgestorven is:P)

cunexttime! x

2 opmerkingen:

  1. link naar engels chatbox? en ik kom je wel een keer verslaan onder de naam pink_post_it

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, succes :P
    ik zal opletten :)
    website: http://www.teenchat.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)