24 november 2009

Workouts

Ik lees elke maand de CosmoGirl! en er staan meestal workouts in. Vorig jaar was er een Challenge, waarbij elke maand een nieuwe work out was, waar je aan moest meedoen voor een topfit lijf. Ik dacht: Yeah, ik doe mee =D Ik heb zelf een herinnering op mijn mobiel gezet, zodat ik om de twee dagen kon oefenen.

Dat heb ik zo'n 3 maanden gedaan.

Toen had ik compleet geen zin meer. Ik begon smoesjes te verzinnen (tegen me zelf xD): Ik doe het volgend week wel, deze week is het toetsweek.
Ik doe het wel de week daarna, vorig week was het toetsweek, ik moet even uitrusten.
Spierpijn! O.o weet je wat? ik doe het volgend week wel, anders forceer ik het.

En nu, ben ik nog steeds hetzelfde. Dezelfde baggere conditie als voor ik begon. Ik kan natuurlij sporten. Ik zat één jaar lang op badminton en het was wel okay. Alleen vond ik het vervelend om mijn racket mee te sjouwen naar school en dan direct uit school erheen te gaan, dus ben ik maar gestopt. Mijn conditie was toen wel beter, alleen is het nu een beetje weggezakt, jammersz. Vorig week was ik nog begonnen, en deze week doe ik het niet =D Ik doe nu eigenlijk niet aan lichaamsbeweging... Al vind ik het rennen voor de bus/metro/trein wel lichaamsbeweging genoeg. En het tikkertje spelen met mijn zusje. En het traplopen op school en thuis. En natuurlijk gym =D
Maar het hele doel van die workouts, is om gewoon een betere conditie te hebben.
I suck. Big time. Okay, een beetje. Maar het kan beter? :D
Ik meot mezelf gewoon motiveren. Ik zou wel willen joggen 's ochtends, but i'm too lazy for that. Ik slaap liever uit dan dat ik een half uur eerder opsta om in de kou rondjes te gaan rennen, om dan weer naar huis te racen om me om te kleden, om weer naar school te gaan, mij niet gezien (:
Weet je wat ik doe?
Nee. Ik ook niet :P
*denk denk denk*
Elke da een oefening heeft vast geen zin, maar het helpt wel..
Weet je wat, ik doe het gewoon:P elke dag één oefening (met een dag pauze?) en dan komt het wel goed.

Ik meot er alleen nog wel achter komen, wat voor oefening. But I'm gonna make it. Ik word Olympisch kampioen hardlopen (haha, in my dreams :P)
Mijn doel? Voor de piepjestest een 8.5 halen.

Zal het haar lukken, om voor de piepjestest een 8.5 te halen? Je hoort het zo, op just livin' my life blog, http://meconnected.blogspot.com
Okay, eerlijk gezegd weet ik niet wanneer het is, maar dan heb ik wel veel tijd op te oefenen, toch? =D

cunexttime! x

ps. wat een nonsense verhaal xD

2 opmerkingen:

Dankje voor je reactie :)