20 november 2009

Verjaardagen

Elk jaar een dilemma. Verjaardagen.

Ik moet toegeven, ik vind het wel relaxt als ik jarig ben. Altijd smoesjes gebruiken van: Waarom moet ik afwassen? Ma, ik ben jarig!(a) en natuurlijk kado's ontvangen, felicitatie smsjes/krabbels/telefoons, al die aandacht! :) Great, great. Jammer dat het maar één keer per jaar is. Maar ja, als het vaker was, zou ik dus binnen een jaar van 12 naar 18 gaan, bijvoorbeeld. However, even to the point. Verjaardagen van vrienden/vriendinnen/familie o.O Het feit dat ze jarig zijn, vind ik niet vervelend, integendeel. Het gaat mij meer om het uitzoeken van kado's. Dat is zo lastig. Vooral als ze allemaal niet verspreid jarig zijn. Vooral het eerste kwartaal, na kerstmis/nieuwjaar/kerstvakantie, wanneer mijn geld op is, zijn een paar weken daarna weer mensen jarig. Great :) En niet één, of twee, nee meteen 5 (of meer). En dan zit ik dus te denken, wat kan ik inshemelsnaam geven?

In een tijdschrift heb ik gelezen, dat jongens als kado's vooral gadgets willen. Daar heb ik maar één antwoord op:

Ha. Grappenmakers.

Ze denken ik heb geld teveel :P Onder gadgets versta ik: mp3 spelers, camcorders, camera, mobieltjes. Die haal niet je niet zomaar voor een tientje en als dat wel kan, dan is het een model dat stamt uit de prehistorie, als het niet eerder is. Dilemma =D
Voor mijn broers verjaardag, wist ik al wat ik wilde kopen. Een spiegeltekstje met een lieve tekst erop, met een kaartje erbij. Het gaat tenslotte om het gebaar :)
Voor mijn vriendinnen heb ik dit jaar wel wat origineels bedacht, alleen ben ik nog niet klaar. Ik moet er nog eentje en ik heb geen flauw idee wat ik voor haar moet verzinnen. Vragen aan diegene wat hij/zij wilt voor zijn/haar verjaardag vind ik niet leuk. Dan weet diegene al wat ie krijgt. Alleen ik vergeet zoiets xD K. vroeg een maand van te voren wat ik wilde en ik zei een CD van JB. Op mijn verjaardag kreeg ik het van haar, ingepakt en ze zei:

je weet al wat het is, doe maar alsof het een verrassing is :)

Ik zat echt na te denken: "hah? wat was het ook alweer."
en toen opende ik het en dacht ik: Oo jaa, yes!
Maar ik heb zo'n vaag gevoel dat alleen ik zoiets vergeet (a)

Wat zouden meisjes het liefst willen hebben voor hun verjaardag?
Ik heb dit jaar überoriginele kado's verzonnen, dat zei ik al.
  • Een beschilderde mok (je bent mijn snoepie! of zoiets dergelijks)
  • Een gigantisch nummerbord met een 16 in het midden en de rode rand helemaal volgeschreven, versierd en met plaatjes.
  • Een groot nummerbord met in het midden die witte vlak helemaal volgeschreven en dan de rode rand versierd en met plaatjes.
  • Een ventilator xD
Oo, meer weet ik even niet. Als ik het zo bekijk, is het best wel geinig:P Maar ik moet nu alleen nog meer bedenken O.o Het is het leukst als je iets persoonlijks geeft met een vleugje humor, typisch moi. Iets met een boodschap. En als ze het openen, moet je een bepaalde emotie kunnen zien. Misschien moet ik een gigantische tag voor ze zetten ergens:P In their garden ofzo xD Of niet (a).
Als iemand aan mij zou vragen wat ik zou willen voor mijn verjaardag, nou, een eigen kamer, hehe :P Niet dat ik mijn zusje kwijt wil, maar ik wil een plek voor mezelf. Ik schrijf daar later nog wel eens over. Ik denk eerlijk gezegd niet dat een eigen kamer een optie zal zijn. Op de tweede plek zou ik nieuwe schoenen willen ^^ Maar daar heb ik ouders voor, muahahaha xD En anders gewoon geld, ik verzin wel wat ik ermee doe :P Of een heel leuk kaartje helemaal volgeschreven met leuke opmerkingen enz. So cute! <3

Kado's voor ouders zijn lastig. Ik geef meestal sieraden of parfum, maar dat is zo cliché. Ik ging laatst mijn moeder oude spullen doorzoeken en daar kwamen we een tekening tegen die ik had gemaakt voor mijn pa's verjaardag, echt 10 jaar geleden ofzo. Ik vond het zo schattig dat hij het had bewaard! Alleen had ik geschreven: geveliziteert xD maar mijn broer is 5 jaar ouder dan me, en hij had geschreven gefelititeerd ofzo, da's erger dan de mijne :O Die van mij klopt nog als je hem opleest xD Maar nu ik niet meer zo klein ben, zou ik met andere kado's moeten komen. Maar wat, wat, wat. Kerstmis komt er ook nog aan, wat moet ik halen? *Going crazy*
Kadotips? Reageer :D
cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)