16 november 2009

Op naar weekend (L)

Ik had al eerder een blog waar een paar berichten opstonden, dus ik dacht: ik kopieer het even van daar naar hier:
read & enjoy :)

Hoe geniaal was ik vandaag. Tijdens mijn eerste uur Nederlands zaten ik, N., J., en M een zweeds raadsel te maken en elkaar van die smerige broodje aap verhalen te vertellen xD
Je weet wel, nonsense verhalen. Een meisje had voor haar date haar haren gewassen. De tijd begon te dringen en haar haren föhnen zou te lang duren. Dus kwam ze op het briljante idee om haar hoofd in de magnetron te stoppen om het snel op te drogen. Na een kwartier kwam haar date aan en trof haar in de keuken, met haar hersenen gekookt.
Hoe onrealistisch xD De magnetron start niet eens als de deur nog open is, duh :P

In de ochtend had een vriendin van me, die op een ander school zit, me gesmsd. We bleven elkaar smsen en dus ook tijdens Scheikunde, terwijl we een experiment moesten doen. Op een gegeven moment smste een andere vriendin N., naar me. Voor het gemak had ik mijn mobiel maar in mijn witte scheikunde jas gestopt. En ik, met mijn o zo geweldige geheugen vergeet hem eruit te halen nadat de bel was gegaan. Dus ik loop heel chill met mijn manderijn en sultana naar beneden [we hadden 2 uren, met een pauze ertussen] en halverwege de trap voelde ik of ik mijn mobiel nog heb. Ik merk altijd of ik iets mis, ik heb hem standaard daar zitten. Maar ik voelde hem niet, dus ik dacht, "Hm, waar kan hij zij?. Shit! De scheikunde jassen! O.o" Dus ik race tegen de stroom in naar boven en kom daar dus aan en trek de deur open. Niet. Hij zat op slot %#^F#^GY%G&YF%W!
Er zat dus niks anders op dan te wachten tot na de pauze, jeej. Ik stond met een paar vrienden op onze standaard hangplek mijn manderijn op te eten, toen plotseling iemand zei: Kijk achter je. Ik had geen zin om te kijken. Toen zei nog iemand anders: O haha xD Nu zie ik het. Dus ik draai me om en echt 1 cm achter me staat F. Ik schoot in de lach, maar ja, ik was nog mijn manderijn aan het eten, dus ik proeste en er kwam allemaal spuug en manderijnensap in zijn gezicht, hoe smerig xD Er zat ook nog wat in mijn mond dus ik verslikte me en begon te hoesten en kon geen lucht meer halen, ik moest bijna overgeven. Hoe krijg ik het voor elkaar, zucht.
Later ging ik nog met J. naar de mediatheek om het boek Het Schnitzelparadijs te lenen, aangezien ik een leesdossier voor Nederlands moet inleveren binnenkort.
De bel ging en ik racete meteen naar boven en toen de deur open ging was het eerste was ik deed mijn mobiel zoeken. Iedereen die langsliep keek me vreemd aan. R. kwam naast me staan en vroeg wat ik aan het doen was. Ik schaamde me een beetje, omdat ik de enige ben die zoiets doms kan flikken. Ik mompelde tegen hem wat er aan de hand was. Toen kwam ik op het geniale idee en vroeg aan R. of hij mij kon bellen, zodat ik op het geluid af kon gaan, maar dat hielp niet :( Naast me stond T. die het best wel lachwekkend vond en ze bood aan om te zoeken, dus zochten we met z'n drieën. And thank God, she found it! i love her! Zoiets doe ik dus nooit meer :) Na Scheikunde had ik nog een uurtje Economie, waar we niet zo erg rustig waren, wat de leraar niet leuk vond, duh. Maar ik was daarna uit! Officieel weekend! Ik had gisteren mijn wiskunde af, dus ik hoefde mijn laatste uur niet te volgen met als resultaat: Ik was om half 1 al uit, muahaha (6) Nadat ik wat heeerlijke kippeling (of kibbeling? het was in ieder geval kip. ik haal het altijd door elkaar:P) had gehaald, met joppie saus en wat aan N. had gegeven, was ik naar de bushalte gegaan, op weg naar huis.

Maar natuurlijk, net toen ik aankwam op het metro station, *dingdong* weg metro. Ik heb wel vaker heel smerig het OV gemist, maar dat vertel ik nog wel. Dus ik wachten, ondertussen wat kip eten. In de metro besloot ik om nog even naar de AKO te gaan om de CG! te kopen, met CJP korting, yeah. Dus ik loop vrolijk naar de AKO, koop de Fancy er ook nog bij, met korting en ga terug naar huis. Ik doe mijn tas open en tsja. Joppiesaus over mijn boeken heen geknoeid, op mijn rekenmachine, de oortjes van mijn mp3 speler. Tweede keer deze dag dat ik dacht: #$%#^#$%@#$%#$^
En het erge was dat ik heel voorzichtig moest lopen omdat het anders meer zou uitsmeren en dat terwijl ik heel heel heeel erg nodig naar de wc moest! Ik was net een astronaut, zo idoot liep ik O.o
Ik weet dat het dom was om het in mijn tas te stoppen, eten overleeft het sowieso niet in mijn tas. Sinds de eerste klas, telkens als ik fruit meenam was het resultaat: Ontplofte bananen die helemaal zwart waren, gebarstte kiwi's, bruine appels, gebroken koekjes, geplet brood etc. Laatst had ik ook nog een creme in mijn tas zitten, ik weet niet hoe, maar het dopje [wat je erop moet draaien!] ging er van af en alles zat onder de olie :D Hoe geweldig. Alles viel uit mijn handen, zo glad was het.
Maar terug naar mijn verhaal. Ik loop heel moeizaam naar huis en kom daar dus aan. Ik twijfelde, of naar de badkamer om mijn tas in de was te doen, of naar de wc gaan. Het werd de wc. En man, wat luchtte dat op. En nu, stinken mijn tas, economie boek, agenda [die overigens voor een gedeelte geel zijn geworden] naar joppie saus :D Hoe leuk :P Geweldig begin van het weekend!

Dat was mijn dag,

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)