20 november 2009

Tekenfilms

Wat is er mis om op je 16e nog tekenfilms te kijken? Ha, als ik het aan bepaalde mensen zou vragen, zouden ze antwoorden: ALLES! Dat zijn dan exact de mensen die JB ook niet mogen:P Maar ik bedoel hiermee niet alleen tekenfilms als Phinaes & Ferb of Totally Spies, maar ook series als iCarly, Drake & Josh en That's so Raven. Ik ben opgegroeid met tekenfilms en ik heb me altijd doodgelachen. Ik zal eens een aantal argumenten geven, waarom ik het nog steeds kijk (a)
  • Ik ben zo'n type voor (romantische) komedies, gewoon veel lachen. Kom op, als je een dag niet lacht, of wanneer er niets boeiends gebeurt, wat heb je dan aan je dag? Dan kun je net zo goed in bed blijven tot de volgende dag, wat ook best chill is. Echt, heb je die series wel eens gezien? Hilarisch! xD Ze helpen eerlijk gezegd wel tegen stress.
  • Ze hebben ook een opvoedende waarde, de meeste van ze. Tot de eerste klas van de middelbare school, heb ik nog nooit Engelse les gehad. Ik heb het allemaal via de televisie geleerd, so that's a good thing. Vooral die Amerikaanse series, door naar hun Engels te luisteren en tegelijkertijd de ondertiteling lezen, is best goed voor je algemene ontwikkeling :) En aangezien ik bijna alle afleveringen 40x heb gezien, weet ik exact wat ze gaan zeggen en weet ik ook wat de betekenis is :D Isn't that great? Als pas vanaf mijn 12e Engels zou hebben gehad, zou mijn niveau waarschijnlijk net zo hoog zijn als mijn Frans. (Niet dat dat zo slecht is, goed genoeg voor een 8 :) Okay, een 7.9, maar ik weet zeker dat als je me in Engeland zou droppen ik beter in communicatie zou zijn, dan als je me in Frankrijk zou dumpen.)
  • Andere series zijn zoooo saai. Wegmisbruikers bijvoorbeeld. Of voetbal O.o Ik vind voetbal alleen interessant als bepaalde clubs spelen, voor de rest totaal NIET! Serieus. Als je 's avonds gaat zappen, vind je niks leuks. Dan zou je kunnen zeggen, je zou de televisie uit kunnen doen en leren voor je herkansing die je dinsdag hebt. Maar kom op, soms heb je daar gewoon geen zin in :) Dan wil je gewoon lekker languit op de bank liggen en televisie kijken. Gewoon heel chill, zappen. En dan kom je uit bij een hiliarische That 70's show, of Family Guy of the Simpsons :D
Ik wil niet zeggen dat ik 24/7 DisneyChannel kijk. Ik moet toegeven, één van de redenen dat ik houd van DisneyChannel is vanwege de show Jonas (uitleg, zie bericht The JB concert). Ik kijk ook Comedy Central: That 70's Show, 8 Simple Rules etc. Komisch :P En natuurlijk ook films op tv enz. Maar ik moet toegeven, als de tv aanstaat, staat het meestal of op Disney Channel, Nickelodeon of op Jetix. Al vind ik Nickelodeon en Jetix niet zo leuk meer, sinds Disney Channel (a) Okay, I admit it, it's a bit childish. But I'm sure that it isn't a problem, am I right :D As long as it doesn't bother anyone:P
Ik vind dat er niks mis is met op je 16e tekenfilms kijken. Ik kijk niet, ik herhaal NIET 24/7 tekenfilms, maar wel vaak. Nothing wrong with it. Wat zou ik anders moeten kijken als ik geen zin heb in huiswerk, of niet achter de computer zit?
Hoe denk jij erover? Wat kijk jij dan eigenlijk? Stuur maar een reactie :P
cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)