16 november 2009

se week...

Ik ben lekker op dreef, dus hier the next story!

schoolexamens! nu ik in v5 zit, telt alles voor mijn examen mee O.o
Mijn voornemen deze zomervakantie was dat ik voor alles een goed cijfer zou halen en ik zou bikkelen voor mijn leven :)

fail.

haha xD ik heb net mijn eerste se week gehad en die ging niet zo soepel. voor ik begon, dacht ik:
dit worden ongeveer zijn cijfers :)
zwart is wat ik VOOR de toetsweek dacht, rood is wat ik nadat ik de toets had gemaakt dacht, en groen is wat ik echt heb gehaald:

Economie: 6.7 5.3 5.7
Natuurkunde: 6.4 4.0 5.6
Scheikunde: 7.0 3.4 6.6
Wiskunde B: 7.4 7.0 7.5
Nederlands: 7.0 6.5 6.8
Engels: 7.5 7.0 -
Frans literatuur: 9.2 8.0 9.4
Frans mondeling: 8.0 - 8.4
ANW: 7.5 7.0 -
Biologie: 7.6 6.5 6.8


Ik moet alleen Engels & ANW nog. MAar zoals je ziet, zijn Economie, Natuurkunde en Scheikunde niet mijn beste vakken (a) Maar als je het vergelijkt met sommige cijfers, ben ik tevreden:P I zou natuurlijk willen dat ik hoger had, maar ey, ik heb nog 3 periodes ^^ Ik ga zo erg mijn best doen, i'm gonna make it! Niet dat die cijfers zo slecht zijn, maar iemand zei eens:
You've got good, better & best. & tsja, dan ga je natuurlijk voor best! Niet dat good niet goed is, once in a while, maar als je best kunt hebben, waarom niet? Ik leen Engels & ANW nog. MAar zoals je ziet, zijn Economie, Natuurkunde en Scheikunde niet mijn beste vakken (a) MAar als je het vergelijkt met sommige cijfers, ben ik tevreden:P I zou natuurlijk willen dat ik hoger had, maar ey, ik heb nog 3 periodes ^^ Ik ga zo erg mijn best doen, i'm gonna make it! Niet dat die cijfers zo slecht zijn, maar iemand zei eens:
Ik zal kijken hoe het de volgende periode zal verlopen, als ik dan weer zesjes heb, dan is het tijd voor bijles...
Het ligt eigenlijk wel een soort van een klein beetje aan mezelf (a) Tsja, als je 2 weken voor de toetsweek erachter komt dat je nog een hoofdstuk moet, dan moet je geen hoog cijfer verwachten (a) & eerlijk gezegd heb ik voor alles 1 dag van te voren geleerd:P eigenlijk best knap dat ik dan geen onvoldoendes heb :)
me no nerd.
ik zal mijn best doen, om deze periode op schema te lopen met alles!
(ik loop nu alweer achter, scheize.)

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)