22 november 2009

Clumsy

Even pauze van mijn Economie leerwerk hoor :P

Okay, ik hoor wel vaker dat ik onhandig ben. Maar het valt eigenlijk wel mee! Het ligt meer aan de manier waarop ik onhandig ben, dat blijft gewoon hangen bij mensen:P
Bijvoorbeeld met eten. Laatst zeiden mensen lachend: je kan niet eten xD
Máár, ik kan wel degelijk eten! Je hebt 5 gaten in je hoofd en in het grootste gat, wat verbonden staat met je slokdarm & luchtpijp, daar moet het eten in. Dat is eten. De manier waarop ik eet, of dat altijd even elegant is, daar valt nog aan te twijfelen (a). Maar ik doe het niet expres hoor. Vrijdag for example.
  • We hadden Wiskunde dag (wie verzint dat inshemelsnaam?!) van 9 tot 4, dus ik had eten van huis meegenomen, zoals gewoonlijk. Ik had bij mijn werk Echte Boer'n muesli gehaald en dat is zo verdraaid lekker met aardbei (:
    In het bovenste deel zit de muesli (zie plaatje) dus als je ermee gaat schudden, krijg je zo'n leuk sambabal effect =D Dus dat ik een poosje, maar toen kreeg ik honger dus ik begon te eten. Ik haal het bovenste deel eraf en daarna het aluminiumfolietje, wat de muesli scheidt van de yoghurt. En ik weet niet hoe het inshemelsnaam mogelijk was, maar ik hoorde een PAF! en toen zat ik onder de yoghurt! Hoe kan dat?! Er zit geen koolzuur in, dus het kan niet ontploffen net zoals wanneer je een fles Coca Cola schudt. Echt, alleen mij overkomt dit. En natuurlijk had ik donkere kleren aan, dus viel het extra op (:
    Ik snap nog steeds niet hoe dat mogelijk was. Ik werd zwaar uitgelachen xD Okay, het was eigenlijk ook wel grappig. Zoiets gebeurt namelijk niet elke dag. Maar ik weet zeker, dat er knalgas in zat ofzo. Of dat er heeel veel druk in zat, but how? *-)
  • In de tweede klas, had J. bedacht om een film/toneelstuk te maken, genaamd Fear. Een aantal vriendinnen van ons zouden meedoen. Maar voor je een film maakt, heb je een script nodig (: Dus wij spraken vaak af bij haar thuis om het te bespreken. Het was best lekker weer die periode, dus kregen we een Cornetto, elke keer dat we daar waren. Me <3>But what was very awkward, was that everytime I ate my Cornetto, the bottom part always broke off! Weird.
  • Ik ben deze zomer met (dezelfde) J. op vakantie geweest naar Frankrijk en haar ouders. In Zuid-Frankrijk vroeg haar vader aan mij of ik de Rosé open wilde doen. Eerst wilde ik niet, maar toen dacht ik: waarom niet?:P
    Dus ik haal dat ijzeren werkje eraf en knal zo de kurk eraf met mijn duim. Resultaat, de helft van de Rosé spoot eruit en belandde op mij :D Ik zat dus helemaal onder, how great. En ik vond het niet eens lekker ;(
  • Ik ben niet dol op duiven. Ik heb niks met die beesten, serieus. Ik heb nog een foto van mezelf, 10-12 jaar geleden, als het niet minder is, waarop ik met mijn ouders op de Dam ben en dat ik vogelvoer in mijn hand kreeg en al die duiven op me afkwamen O.o En ik janken (en mijn broer ook, maar die ontkent alles :P). Twee jaar geleden gingen we met school naar Utrecht en mochten we vrij lopen. We liepen over een brug, in de buurt van een McDonalds en toen kwamen die beesten overgevlogen en ik dook zowat op de grond. Echt het leek alsof ze zonder genade rechtdoor zouden vliegen, of ik daar wel of niet stond. In Frankrijk, bij het Louvre zijn er ook veel duiven. We hadden een lunchpakket gekregen waar ook yoghurt in zat. Dus ik eet heel chill mijn yoghurt, opeens komen die beesten aangevlogen. Ik freak helemaal, spring op, vergeet mijn yoghurt en zit helemaal onder, again. (alweer yoghurt, we hebben een speciale band geloof ik.) En natuurlijk moest N. dat moment voor eeuwig vastleggen op camera, jottemsz.
  • Fruit overleeft het nooit in mijn schooltas :D Ik heb al sinds de middelbare school appels, bananen, peren meegesleept en ze hebben het meestal niet overleeft. Ik heb veel bruine banen, bruine in elkaar gedeukte appels en dooie peren in mijn tas gevonden, hoe smerig xD En omdat ik niet houd van mishandeld fruit eet ik het niet op, dus laat ik het in mijn tas. En tsja, als mensen na een paar dagen iets in je tas zoeken en halfdood fruit zien, is het wel een shock xD Eén keer ging J. (andere J.) er in de bus mee gooien xD. Nasty :P

Meer kan ik op dit moment niet verzinnen. Ik weet, ik ben niet de handigste met eten, maar het is wel altijd leuk =D

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)