29 november 2009

Gratis

Soms kun je echt leuke dingen voor elkaar krijgen. Ik moet toegeven, bepaalde leuke dingen zijn gratis xD En tsja, met een leuke glimlach en de juiste woorden een geniaal brein, kun je veel dingen voor elkaar krijgen :)

Komt ie, op niet chronologische volgorde


  • J., K., N., en ik gingen shoppen in Utrecht. Nadat we Starbucks een bezoekje hadden gebracht en melig deden in de MediaMarkt, gingen we langs de markt in Utrecht, J. wilde wat kaas en ze wilde ook een kaasmes. Ze kocht een kaasmes, ik vroeg aan de jongen daar of we een stukje jonge kaas mochten :) Ja, we zijn helemaal uit Amsterdam wezen fietsen, kijk maar naar onze kuiten! Helemaal gespierd! Dusse, we wilde wat kaas zodat we weer terugkunnen fietsen naar Amsterdam (a) Het werkte wel, we kregen kaas :D En het was lekker, haha <3

  • C. en ik gingen naar de Vormsel lessen. Twee andere meisjes die ook meededen kwamen via het metro station. Het bleek dus dat ze gratis kinder bueno uitdeelden op het station! Dus wij racen daarnaartoe en zien dat er ongeveer 4 mensen zijn die kinderbueno's uitdelen. Dus wij lopen langs alle vier en krijgen dus vier kinderbueno's. Toen deden we onze jassen uit en gingen nog een keer xD En daarna gingen we de roltrap op en toen weer af zodat het leek alsof we net uit de metro kwamen en het een totale verassing was dat we kinderbueno kregen. Het werkte wel :D Op het einde hadden we echt veel xD gierig (a)

  • En we (ik, C., H. en T.) deden exact hetzelfde op een ander metrostation. We kwamen ergens vandaan (bioscoop?) en gingen toen met de metro naar huis. Toen we op het station aankwamen, zagen we dat ze kip uitdeelden :O Dusse, we zijn weer 5x bij iedere persoon langsgelopen en toen we thuis waren hebben we het opgegeten. Het was echt lekker! <3

  • En op hetzelfde station deelde ze ook Sun uit, voor de vaatwasser :) Jammer genoeg hebben wij er geen, dus moest ik het doneren aan iemand anders.. Maar het was wel gratis :)

  • Op het KJD zijn er vaak van die kraampjes waar ze reclame maken voor bepaalde activiteiten. En bij die kraampjes delen ze vaak pennen uit. Veel pennen. Gratis. Echt, als je samen met C. en H. gaat, dan moet je je niet generen xD Vooral H. zorgt ervoor dat ze met niet minder dan 200 (grapje) pennen naar huis gaat. En natuurlijk gaan we niet minder dan 2x langs. Want tsja, het is toch zonde als er op een gegeven moment 20 pennen overblijven voor niks :O Echt, H. is echt zo van: Oo, die heb ik nog niet *pakt er meteen 5* half uur later, oo kijk hier *pakt er weer 3* En wij doen gezellig mee :) Want tsja, waarom niet?:P Eigenlijk wel schandalig, maar toch xD

  • We waren uit in Amsterdam en gingen naar de McDonalds. Na wat te hebben besteld gingen we eten aan een tafel. Op een gegeven moment kwam er een medewerker langs met twee patatjes en vroeg of wij die hadden besteld. Ik zei Ja voor de grap. Hij wilt het serieus voor de grap geven en ik zeg: Nee, is een grapje! Hij: Oh, okay. En hij liep weg. Twee seconden later kwam hij terug en gaf hij de patat toch aan ons, met een knipoog ^^ Aren't we great?

  • We gingen met school naar de landmacht. Daarzo zijn ook een heleboel gratis spullen xD Dus na wat activiteiten en op bezoek gaan bij de kraampjes, hadden we op het einde van de dag weer veel spullen xD Echt, je moet je niet generen anders kom je met niks thuis :P En met een beetje lief kijken en de juiste woorden, krijg je alles voor elkaar. Beetje schijnheilig, jwz.

  • By the way, de landmacht was ook een keer bij KJD. Je moest daarbij op een schuine touwladder klimmen en boven de bel rinkelen. Als dat je lukte, kreeg je een hele coole pen. Maar dat lukte me steeds niet! C. lukte het wel en zij kreeg dus die stoere pen. Ik wilde hem ook, dus ik ging zo naar de militairen en kijk heel onschuldig aan en vroeg of ik ook een pen mocht, aangezien ik het zo vaak had geprobeerd. En die gast zei: Aah, kijk die ogen. Daar kun je toch geen nee tegen zeggen? En toen kreeg ik het gewoon :D Hoe chill xD
  • En hoe cool, een karikatuur van mezelf :D *zie afbeelding* Heel toevallig waren wij precies op de juiste tijd op de juiste plek, want net toen hij begon waren wij daar :) En kijk eens hoe mooi ik ben geworden xD C. en C. waren er ook bij en zij kregen ook een karikateer :D Alleen had C. de hare jammer genoeg in de bus laten liggen, toen we uitstapte in Weesp en naar de Vork gingen :P Aangezien we gedumpt waren in Den Bosch, jeej.

Wat je allemaal wel niet voor elkaar kunt krijgen :)

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)