01 maart 2010

failure.

Aha, soms kan ik echt zo'n loser zijn xD Ik moest werken vandaag en ben in een half uur van drie kassa's gewisseld. Uiteindelijk belandde ik bij kassa 2.
Even tussen door, dirk is vanaf nu zondag ook geopend. Op mijn rooster stond: zondag van (je ne sais uur tot das weiß ich auch niet uur). Ik dacht nog: Oh, maandag als ik naar werk ga, ga ik zeggen dat ik niet op zondag wil werken, da's mijn enige chill dag. Ik kom een kwartier van te voren aan en stuur eerst nog H een smsje (wat daarin staat zeg ik zo wel:P) en dan komt T aan. Ze groet me en we praten een beetje. Dan zegt ze opeens: Je moest zondag werken hè?
Ik: Wat? Gisteren?
Zij: Ja, het was druk man. Ik heb gewerkt gisteren.
Ik: Heb jij voor me ingevallen?
Zij: Nee, Ik ging even langs om te kijken, en de leidinggevende zei tegen me 'dat J niet was gekomen, en dat K (ik dus) waarschijnlijk ook niet zou komen. Als het heel druk wordt, of ik dan kon werken.' En tsja, ik dacht, ik heb toch niks te doen, en je wordt dubbel betaald. Dus ik ga zo werken, en opeens rond 5 uur is het opeens druk, niet normaal!
Ik: Ooh.. oeps.

Daarna gingen de jongens in de kantine een discussie houden over op wie ze zouden stemmen, wat best interessant was, waardoor ik ietsjes laat naar voren ging. Daar vertelde H. me dat die zondag op het rooster het begin van de week is. Dus niet aankomende zondag, maar de zondag van de week ervoor. Dus de zondag die er bij deze nieuwe week stond, was dus deze zondag. Vage shit, mja. Gelukkig was ze niet boos. Ze was eigenlijk heel relaxt.

By the way, het smsje:

btw, ik liep vandaag de trap af op school, struikelde over mijn voeten en ging bijna op mijn bek. Om niet te vallen sprong ik van de trap en kwam ik als een olifant terecht xD

However, ik dwaal af.
Ik had een klant en ik scande een doos scharreleieren voor haar. Die sticker zat er niet goed op, dus ik plak hem er goed op en ga verder. Op het einde zeg ik: vier euro en vijf cent a.u.b.
Opeens scant er weer een doos scharreleieren bij. Ik dacht: Shit, dubbel gescand. #%^#%$
Dus ik bel voor het pasje, en die chick komt en ik haal het eraf. Ik zat echt zo na te denken, hoe kunnen die eieren erbij zijn gekomen? Die had ik al eerste gedaan, en als laatste die mueslireep. Nou ja, what ever.
Volgende klant, ik scan haar boodschappen, drie stuks ofzo en zeg dan de totaal prijs. Opeens zijn er weer scharreleuren bij.
Ik denk: HUH?! Waar the fuck komen die eieren vandaan.
Die Huh zei ik trouwens wel hardop.
Mijn klant zegt: Volgens mij klopt dat niet :P
Ik: Nee, inderdaad ...
Dus ik zoek waar dat signaal vandaan kwam, want ik heb wel vaker iets gescand wat niet gescand hoorde te worden, doordat een label die los lag op het product zat, blabla.
Maar goed, dus ik zoeken, zoeken, blijkt die sticker die ik zogenaamd goed had geplakt, vast aan mijn mouw -.-
Dat meisje ging helemaal stuk toen ze dat zag.
FAIL :)

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)