12 maart 2010

ola señorita :)

Okay, gisteren moest ik dus werken (serieus, die mensen beulen me af. ik ga ontslag nemen) en na een poosje komt er een blonde jongen met van die grote blauwe ogen bij mij aan de kassa en die staart me aan. Ik kijk dus terug met zo'n blik van: Wat, wat kijk je?
En je zag gewoon dat hij zenuwachtig werd, dus ik dacht, wauw ik voel me machtig. Ik win. Ik win ALTIJD met staar wedstrijden, heerlijk.
Daarna kwamen nog twee jongens en ik wist dat ze over me zaten te praten, want ze zeiden want en keken naar me en zeiden weer wat. Toen ging eentje weg en de ander bleef staan. Ik staar hem aan en hij zit echt zo van: Shit, shit, ze heeft me door.
Dus hij kijkt weg, en kijkt dan weer naar me om te kijken of ik nog kijk en kijkt dan weer weg. En volgens mij was het fake, want hij pakte zijn mobieltje om (zogenaamd?) te bellen, maar hij kon gewoon niet op tegen mijn mighty blik :)
Laterrrr kwam er zo'n groep jongens langs, een stuk of 5 à 6 stuks. Als eerste kwam er een jongen en die staarde me weer aan. Dus ik staar terug, met mijn geweldige pokerface. En hij blijft staren. En ik ook. Het was een heuze battle, je zag de zweetdruppels over mijn hoofd lopen. Of niet. En toen begon hij te grijnzen en ik wist wat hij dacht (ja, sommige mensen beschikken over die gave, zoals moi). Hij dacht: Hehe, je hebt me door. Je keek niet weg, respect.
En toen moest ik al die andere jongens nog afhandelen, op een gegeven moment was ik bij de laatste. Terwijl hij geld aan het tellen was, stonden al die jongens een soort van om me heen naar me te kijken, en ik horode iets van: Meisje, kassa. Dus ik kijk ze allemaal één voor één aan, en die ene jongen begint weer te grijnzen en toen zei een andere (die by the way blauwe ogen en donker haar had, AMAZING): Haha, check dr, ze wordt bang xD
Ik, verontwaardigd: Helemaaaaal niet, jullie staren zo.
Ik was niet bang, het enige wat ze zouden kunnen hebben gedaan (wow, vier werkwoorden achter elkaar xD) was... niets :) Dussss.
Maar goed, ik moest eigenlijk tot 8 uur werken, maar ik weet niet wat er mis is maar de laatste tijd hebben we een zwaar tekort aan cassières (en nog minder als ik wegga, maar da's mijn probleem niet. ik kan niet 457834989 uur in de week werken als ik naar school ga, moet slapen, moet eten en huiswerk moet maken, dus.) Dus bleef ik tot sluit. Nog even opruimen en ik peer em naar de tram, die natuurlijk net langsreed. Dus moest ik wachten op de bus, stapte uit bij Amstel en nam daar de metro. Voordat ik de metro nam, deed mijn maag zo: GRAAAAAOWLG, dus ik besloot een kaasbroodje te kopen, in zo'n stationswinkeltje.
Ik pak dus een kaasbroodje, loop naar de kassa en dat meisje zegt: Laat eens zien wat je hebt?
Ik denk: Huh, wat moet ik hebben?
Dus ik laat mijn handen zien. Zij: Nee, draai het even om.
Ik denk: Okay, apart... (Zoals B zou zeggen: Je snapte er geen kut kont van)
En ik draai een rondje om mijn eigen as.
Ik weet zeker dat die vrouw dacht: Idioot.
Ik moest namelijk het broodje omdraaien om te zien, wat voor brood ik had (a)
Maar ik stap dus in de metro, en ik ga zittend mijn kaasbroodje eten. Opeens zegt de chauffeur: Deze metro rijdt niet verder dan station Spaklerweg in verband met een defect. Ik verzoek u allen om uit te stappen op station Spaklerweg.
Ik dacht: Shiiiiiiit....
Dus op Spaklerweg stapt iedereen uit en we zonden daar echt met 60 man ofzo. En het grappige was, het leek alsof iedereen half dood was xD Ze stonden als zombies op het staion een beetje zo van, ja.. wat nu.
Imagine leeghoofdige mensen die zomaar ronddwalen, zo zag het eruit xD
Gelukkig had ik mijn kaasbroodje anders zou ik gestorven zijn van de honger :)
Maargoed, ik moest dus lopen naar huis vanaf een ander station aangezien de metro naar Gein pas na 15 minuten kwam en die van Gaasperplas (die dichter bij mijn huis stopt) nog later zou komen. Dus onderweg van mijn eindhalte naar huis zie ik opeens iets bewegen. Ik denk: Het is een blaadje, het is een blaadje, geen stress.
Bleek het een rat te zijn. Niet dat ik bang ben voor ratten. Hij liep voorbij, ik zei: Awesome. En ik weet bijna zeker dat hij zich omdraaide en toen dacht: Je weet zelf.
En toen verdween hij in de bosjes...

that's all. cunexttime! x

ps. Als je denkt: waar slaat die titel op, N heeft het verzonnen, ik was inspiratieloos:P

1 opmerking:

  1. WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAA

    ZE SNAPPEN ER WEER GEEN KUT EEEEH KONT VAN! XD
    WHOEHAHA

    EERSTE KEER DAT IK ERIN VOORKOM :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)