15 maart 2010

aujourd'hui

Na dat hele hot chewinggum issue, moest ik ook nog werken.
Het was een doodgewone werkdag, geen abnormaal vreemde dingen gebeurd waarvan je denkt: DIT MOET IEDEREEN WETEN. AHAHAA! xD Just ordinary stuff.
For example: Dat kassarol dinges, tripte. Die klant is klaar met ze boodschappen, heeft betaald, bon wordt uitgeprint, opeens hoor ik: GEWFOWEFMWEPFEWGRMBL.
Serieus, dat geluid klonk als mijn maag tijdens de toetsweek xD En geloof me, mijn maag gaat als een wilde tekeer. Vraag maar aan mensen xD
Anyway, ik denk: HUH?
En het bonnetje komt er zo uit
Kortom, verneukt ->
Ik druk op bon herdruk, dan komt hij er zo uit. Half. Gekke shit man. Dat hele ding tripte. Ik had nog verwacht dat hij zou ontploffen, stroomstoring, alles :P
Er kwamen ook twee gasten bij mij aan de kassa die eerst zeiden dat ik een leuk meisje waren, toen hadden ze bami zonder barcode dus moest een collega een andere halen, en terwijl ze aan het wachten waren, tikte ik zachtjes tegen de kassa aan, begon een tje te trommelen, deed die ander ook mee en toen begonnen ze te zingen xD Awkward:P Je maakte gekke dingen mee achter de kassa:P
We waren vrij snel klaar vandaag met alles, dus ik ging wel twee hele minuten voor tijd weg, dus ik kon de bus nog halen (: Ik dacht: die komt om 21.20 en het was 21.13. Ik loop naar buiten, zie daar gewoon een bus chill voorbij rijden. Ik denk: Scheize.
En ik ga in de regen bij de bushalte staan. Het zou me niet verbaasd hebben als ik opgepakt werd door de politie want ik zag eruit als een terrorist xD Mijn capuchon helemaal over mijn voorhoofd + bijna ogen heen, en mijn kraag tot aan de helft van mijn neus. Kortom, het enige wat je kon zien waren mijn ogen.
Komt opeens zo'n dronken gast naar me toe, kijkt naar me en gaat zomaar opeens uit het niets helemaal stuk xD Hij zegt: Wat ben jij een heerlijke vrouw, haha xD Sorry dat ik dat zeg hoor!
Ik: Geeft niets...
Ik dacht echt: Gast, je kan mijn gezicht nauwelijks zien, hoezo heerlijk? xD Hij spacete em dood :P
En toen zaten we in de bus, ik ging helemaal naar achter. Ik zie die gast nog richting mij komen maar gelukkig ging hij ergens zitten. Pakte een blikje Heineken en ging brabbelen. Er zat zo'n gast schuin tegen over hem en op het moment dat die dronken gast opstond, zag ik gewoon aan zijn hoofd dat hij heeeelemaal stuk ging xD
En terecht, die man was gewoon belachelijk:P Poor guy.
Tot slot, sprintte ik uit de bus, supersonischultrasnel naar de schuifdeuren, gaan die bitches niet open. Haters. Ik moest echt afremmen en wachten tot die dingen open gingen, dat gebeurt ook niet elke dag:P

Oh, ik herinner me opeens iets. Dit was vrijdag 12 maart gebeurd. Dus niet aujorud'hui:P

Er was zo'n soort van rel tussen twee scholen ofzo, op station Amsterdam Amstel. Ik ging naar werk, dus ik stap uit de metro en ga met de trap naar beneden. Ik kijk zo en zie dat het f-ing druk is. Ik dacht: Vroege spits ofzo? Want het was pas half 5.
Dus ik loop chill naar beneden en hoor nog geschreeuw, alles. Ik check uit met mijn OV en zie allemaal mensen rennen, schreeuwen en gillen. Er stond zo'n meisje naar me en ze zei: Wajoow, ik ben wel weg hier man. En toen was ze weg :P
Ik dacht: O my goodness, er is toch geen bom? O.o
Mijn hart ging echt boem, boem, boem. Maar ik loop chill door.
Opeens zie ik politie overal, twee agenten vlak voor me, eentje linksvoor me en de ander rechtsvoor me. Beide hadden ze een riem in hun handen en aan die riem de meest gemene honden die ik ooit heb gezien O.o
(speakers aan en druk op play: http://www.dramabutton.com/)
Echt, ik weet niet of jullie wel eens Drake & Josh kijken, maar er is een aflevering en die heet: Vicious Tiberius (hilarisch btw xD) en daar zit ook zo'n gemene hond in. Imagine that! Serieus, ze blafden als gekken en ik zou zweren dat ik schuim uit hun mond zag komen (overdrijven xD). Ik dacht echt: Als die agenten nu loslaten, ren ik (zoals H zou zeggen) voor mijn vaderland xD Als zouden die honden me toch wel krijgen, maar je bent in meer in staat als je doodsbang bent xD En die honden waren echt f-ing eng:P Terwijl die agenten al die kids wegjaagden (de helft vluchtte de burger king in en zaten daar super schijnheilig:P), met zo'n stok:D,  liep ik echt zo middendoor met zo'n blik van: Ik hoor niet bij hen, i'm innoscent. Echt alleen ik loop er dwars doorheen terwijl de rest allemaal aan de zijkant gedwongen werd (a). Eigenlijk wilde ik wel blijven kijken hoe het af zou lopen man, mja. I had to go.

That's all folks, time to go to sleep.

cunexttime! x

1 opmerking:

  1. WHOEHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAA! XD

    OMG

    VOOR JE VADERLAND XD WHOEHAHAHAAAAAAAA

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)