26 maart 2010

lang leve de technologie!

Don't you just loooove technology? Zonder de hedendaagse technologie, geen televisie (geen droge humor op disney channel...), geen internet (geen JLML weblog dan dus, time for the http: www.dramabutton.com xD), geen koelkast (zou je alles meteen op moeten eten :O) en geen snoep/koffieautomaten op school!
Over dat laatste wil ik het even hebben.

In ons tussenuur, gingen ik, J, N, F, B en E een beetje klooien met de automaat. Eerst haalde F een choco crème (dat is de luxe variant van warme chocolademelk xD en je betaalt er evenveel voor, luxe hè :) ) en daarna B. B gooide er één euro uit, en kreeg 50 cent wisselgeld terug. Maar hij was niet snel genoeg, dus E pakte die 50 ct en ging ervandoro naar de snoepautomaat, omdat ze zin had in een Bounty :P
Wat bleek (hier komt het lange leve de technologie deel) waarschijnlijk failde het apparaat een tijdje geleden, want er zat nog 75 ct in xD Ik denk dat er een boze knul of chick dat ding bijna in elkaar had getrapt en het op een gegeven moment op had gegeven. Maar E gooit dus 50 ct erin, drukt op het knopje en wat doet het apparaat? %YGERTQWCFWEF.
Drukt nog een keer: FTEVT$FSDF C
That ain't good?
Ik zei nog: Serieus, dat ding gaat ontploffen xD
[En nee, hij ontplofte niet, jammer genoeg, anders had ik echt smashing news voor mijn blog.]
Dus ik prop mezelf richting de snoepautomaat, en druk op 45395834958945 knopjes. En de anderen doen ook gezellig mee xD En wat denk je, er valt een Bounty uit, E pakt de Bounty en komt erachter dat er nog een zakje M&Ms in zit O.o
Seriously, it was her lucky day.
En het hoogtepunt was, dat het apparaat die 50 ct ook gewoon terug kwam xD
Two free shizzle, zoiets overkomt mij meestal, ask C, maar ik heb mijn gave blijkbaar doorgegeven:P
Toen zei iemand: Haha, stel je voor dat straks alles eruit valt xD
Ik had al een evil plan. Ik heb zo'n shopper als tas, met een harde onderkant. Als alles eruit zou vallen, zou ik met één zwaai hun allemaal KO hebben gesmackt en alles in mijn tas hebben gedouwt en weg zijn gesprint xD
N zegt nog: Ehum, ik denk niet dat het allemaal in jouw tas zal passen.
Maar ik, evil genius, heb natuurlijk altijd een back-up plan!
N, J, F, B en E liggen toch KO op de grond en aangezien ik toch er vandoor ga met het snoep, kan ik net zo goed de helft in hun tassen stoppen en die ook meenemen, why not? (a)
Later kwam ene jongen, D ook bij de automaat staan. Ik dacht, oeh hij gaat iets kopen!
Ik fluister: Okay, zodra hij het geld erin stopt, slaan we hem neer en gaan we ervandoro met zijn geld en eten okay? xD
Maar ik ging helemaal stuk om mijn eigen grap, dus ik kon het niet goed verwoorden. Alleen ik xD
Maar ja, misschien heeft D een zesde zintuig, want hij besloot om toch niets te kopen. Niet dat ik de kracht zou hebben om hem neer te slaan, ik was te druk bezig met helemaal compleet totally stuk te gaan, met tranen en alles.

Ja, ik weet, ik kan goed tekenen, ik zou er mijn beroep van moeten maken :)
Dankzij die tekeningen kom ik wel over als een terror chick xD maar dat ben ik niet, fyi :P

that's all, see ya next time! x

1 opmerking:

Dankje voor je reactie :)