06 maart 2010

droog gesprek

Dit is zonder twijfel hét allerdroogste gesprek die ik ooit met een klant heb gevoerd:P
Het was gewoon een battle, wie het laatste woord had. Ik vind dat ik heb gewonnen :)

Het was net avond, en ik zat nog in de Goedemiddag! trance.
Er komen dus twee jongemannen aangelopen en ik zeg: Goedemiddag. eeh avond.
Hij: Nacht
Ik: Middag
Hij: Ochtend
Ik: Morgen
Hij: Herfst. Winter!
Ik: Lente!
Hij: Oh ja, Gelukkig Nieuwjaar!
Ik: Fijne Kerstmis.
Ondertussen was ik dus bezig met scannen
Hij: O ja, Kerstmis!
Andere hij: Rond deze tijd van het jaar moet je om Paasbrood

Hij: Inderdaad. Hebben jullie nog kerstbrood?
Ik: Jaaa, heeeeeeeeeelemaal achter ergens.
Hij: Jaa, okay, dan gaan we straks wel kijken.
Ik: Okay, dat is dan €xx,xx. Fijne zomer!
Andere hij: Dankje, hahaha xD
Hij: Ja, jij ook een fijne zomer! O, hebben jullie ook slippers?
Ik: Ja, natuurlijk!
Hij: Die liggen waarschijnlijk ook heeeeeeeeelemaaal achter?
Ik: Jups, goed zoeken :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)