10 maart 2010

the temptation issue

Gekke shit, je hebt wel rare mensen op de wereld. Ik ben één ervan. Het is algemeen bekend dat het ijskoud is buiten en als je zonder jas naar buiten gaat, daar er iets niet goed is met je. Ik en mijn entourage hadden daar last van. Nou ja, eigenlijk vooral C, H en J, die hadden heel veel zin in Magnums xD Zij mij helemaal spammen op mijn mobiel:

sms van J:

Ga je mee ijs halen in de pauze? Ps. Je wordt gedwongen


Van C:
Je moet ijs komen halen aub !


En ja mensen, alsof dat niet genoeg is, krijg je er 3 oproepen bij met mensen die schreeuwen dat je een ijsje komt halen, MAAAAGNUMS :D
Jullie zien mensen, ik had niet eens keus, ik werd gedwongen om met -5 naar buiten te lopen om ijs te kopen. We kwamen nog een vrouw tegen, terwijl wij elkaar omhelsend aan het lopen waren en ze zei: Jullie lopen er wel vrolijk bij xD
Waarschijnlijk dacht ze: Stelletje idioten, waar is jullie jas?
Ik weet niet wie het waren, maar volgens mij raceten H en R de AH binnen 20 seconden in en uit met ijs xD Terwijl K en ik in de Vork waren voor een milkshake voor haar.
Ik heb het doosje trouwens nog, het is een gouden doos waar heeeeeeeeel mooi op staat:

MAGNUM
Temptation
Caramel & Almonds
let niet op die wiskunde schrift die eronder ligt, ik moet nu eigenlijk wiskunde doen anders krijgen we een boze de V. op mijn dak :)

Maar, er dreigde gevaar...
We hadden nog maar 5 minuten, en ik ben GEEN, ik herhaal GEEN snelle ijsjeseter. Ik heb very sensitive tanden dus ik ging f-ing sloom :P En toen ging...
de
BEL!
Met nog een ijsje die maar halverwege op was, dramaaaaa. Ik ging nog even snel naar de bakker voor mijn (verslaving aan) kaasstengels (daar maak ik ook nog wel een foto van :P), want weet je hoe hatelijk, in de ochtend toen ik ging moest hij ze nog bakken ;'( I en H gingen helemaal stuk toen ze mijn teleurgestelde gezich zagen, but I said to the guy: I'll be back. And ik kwam terug, dus :D En hij was extra lekker :P Alleen had hij geen muntjes van 5 cent, dus gaf hij em 10 cent terug. Dus ik zeg: Grabbel maar in mijn portemonne, ik heb vast wel 5 cent, maar neeeee. Dus ik, hoe barmhartig en gul ik ben, liet hem die 10 cent houden. Ja, alleen de beste kunnen dat hè xD Anyway, ik dwaal af.
Eeeeh, o ja, nu komt mijn sneaky persoonlijkheid xD
Ik ging dus naar boven en was zo'n 10 sec. sneller dan al die andere meiden. Dus ik racete snel naar de eerste de beste tafel en ging op mijn knieeën eraan zitten, zodat het leek alsof ik al binnen was, maar beneden was, dus vandaar dat hij mij de eerste minuten niet "had gezien". Tien seconden later kwamen K enz. en die werden allemaal te laat opschreven, behalve ik (a) Sommige mensen hebben die gave hè xD


Ik weet nog, misschien heb ik dat al gezegd, dat ik achter de kassa zat en dat er een klant met paarse druiven was, maar er zat geen sticker op, sacre bleu! Ik denk, shit, wat moet ik nu doen? Bellen om te vragen of iemand een nieuwe kan komen ophalen, de klant vragen of hij een nieuwe wilt pakken.. Maar toen kreeg ik, as usual, een geniale ingeving toen ik om me heen keek. Achter me, was namelijk nog een kassa, en er was toevallig een man die niet op stond te letten MET paarse druiven op de band. Dus ik pak heel undercover die druiven, scan ze en zet ze terug op de band, problem solved xD Die ene man dacht echt zo van: Hah, had ik die druiven niet voor het balkje gelegd? Strange.
Dus gaf ik hem een schijnheilige glimlach xD En toen brandde het lampje dacht hij: Haha, clever xD Er was nog een meisje daar en die zij lachend: Haha, kei sneaky xD
I know, alleen de beste kunnen dat :D


O, o en nog een anekdote xD Do you guys know Toblerone?
No?
Are you kidding me?
See this picture, do you recognize it? Just in case you don't know, I'm not the guy on that picture. If I were him, that Toblerone would've been gone for a loooong while (a)
Maargoed, zoals je kunt zien is het driehoekvormig, net zoals het beurtbalkje op de kassa band. Er kwam dus een klant met 3458934583495839459 producten en daarna een jongen en een meisje met maar één product. Een Toblerone dus. Ik dacht, kwijl, kwijl, Toblerone <3 Maar wat deed ik onbewust? Ik was klaar met de grote boodschappen klant, en pakte het beurtbalkje om hem op zijn plek terug te zetten. Nadat die klant was geweest dacht ik zonder goed te kijken, o daar ligt nog een beurt balkje. Dus pak hem, en wil hem terugzetten op zijn plek, om terug naar achter te schuiven, en begin te proppen, want heel vreemd, hij paste niet.. Ondertussen kijkt die jongen heel vreemd naar me. Dus ik kijk waarom hij niet erdoor gaat, blijkt dat ik die Toblerone in mijn hand heb. Fail, fail, faaaail (a) Enige opmerking van die jongen; Hahaha, ik dacht al waar ga je met dat ding naar toe xD

Enough for today, back to my Math...

cunexttime! x

ps. Ik heb btw mijn ijsje gewoon opgekregen én ook mijn kaasstengel, hehe xD

2 opmerkingen:

  1. WHOEHAHAHAHAHAAAAA! XD

    FAAAIIIILLLL! XD

    EPIC KENDISS FAIILL! XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omg...geef toe kendis..Die magnum's hadden DELICIOUS gesmaakt...:F Ik en J. mochten wat later de les in om onze ijsjes verder op te eten!..
    ps. It's me...H.^^

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)