25 maart 2010

ice, ice, baby!

Je zou vandaag gewoon het toppunt van domheid kunnen noemen. Een hoogtepunt (of dieptepunt, ligt eraan hoe je het ziet) in nonsense dingen die alleen mij overkomen.
Vandaag was het een chille lentedag met +/- 18 graden. In het vijfde tussenuur had ik besloten samen met B naar Nelis te gaan. Mensen waren te genadeloos om hem zijn/haar fiets uit te lenen (snap ik, doe ik ook liever niet, als iets stuk gaat kun je nog zeggen, omg ik ben zo dom xD) maar uiteindelijk kwam (andere:P) B met de solution. Hij gaf mij zijn helm. Ik weet nu al dat ik geen scooterfanaat wordt, ik voelde me alsof ik mijn hoofd door een tralie wilde proppen, and believe me, da's geen pretje.
Anyway, ik ging dus achterop bij B richting Nelis. Eerst kwamen we H nog tegen en ik vroeg, moet je ijs?
Zij zei: Ja, aardbei met straciatella a.u.b
Dus wij scooteren erheen en kopen het ijsje. De ijsjes. Daarna zouden we naar de AH Achtergracht gaan, maar dat ging niet door, door iets heeeeel doms.
WARNING: Als je ijs gaat halen voor iemand, koop een bakje. Anders sta je als een idioot midden op het plein met in je ene hand stroopwafel+chocolanogiets hoorntje, en in de ander aardbeistraciatella hoorn. Met een helm op je hoofd, aangezien ik als de dood was dat hij zou vallen (B, als je dit leest, behalve dat ijsjesaffaire is er niets met je helm gebeurd! Nog bedankt btw :P). Maar hoe geniaal, het was zo eentje waarop die voorkant omhoog kon. Die mensen vonden het ook nodig om opmerkingen te maken like: Weet je, het is veel makkelijker als je je helm af doet als je je ijsje eet, fyi *with big smile*
Ook werd ik 324829482394 keer gebeld, één keer met een schreeuwende H die zei dat ik die hoorn in mijn reet mocht stoppen, en dat ik achterlijk was dat ik hoorns had gekocht. Hater xP
Ik stond er echt zo zielig bij met twee hoorns in mijn handen, waarvan het ijs helemaal begon te smelten en over mijn handen liep, terwijl ik aan beide ijsjes likte zodat ze niet volledig zouden verdwijnen. (http://www.dramabutton.com/) Wat vooral dom was, was dat ongeveer vijf keer als ik het ijsje likte, ik met mijn ijs FLATSJ tegen die helm ging, zodat de voorkant met ijs zat en heel droog naar beneden drupte xD
En B ging as usual helemaal stuk, wat ik volledig begrijp.
Ik was echt zielig, er liepen zelfs tranen over mijn wangen (van het lachen, but that doesn't matter). Op het einde hadden we nog 10 minuten voordat de bel zou gaan, dus beet ik de onderkant van het ijsje af. B zei toen: Dan moet je met je mond aan de onderkant.
Ik denk: Apart. Okay,daar gaat ie.
En wat doe ik? Ik blaas -.-
Ik had een zeker iemand bijna geraakt met mijn straciatellaaardbeikanon (a)
Maargoed, wij gaan dus terug naar school, ik in paniek omdat er op mijn nieuwe All stars wat vaag ijs zat O.o (Ze zaten trouwens niet helemaal geweldig, en nadat A bij SK zei dat je beter iets ruimte tussen je voeten en schoenen kan zitten, heb ik een maatje groter gehaald. Gek hè, bij broeken enz. vind ik het niet erg om een maatje groter te nemen, maar bij schoenen, omg. Dat haat ik gewoon, ik heb niet van die smalle kleine voetjes, vandaar:P)
Ik poets, poets, poets en als ik klaar ben, probeer ik heel sierlijk het propje over de deur de prullenbak in te gooien. Maar ja, propje papier, as light as a feather. Dus ik gooi het sierlijk en het dwarrelt gewoon chill weer omlaag. Ik denk: Niemand heeft dat gezien, mooi. Opeens gaat er iemand achter me HE-LE-MAAL stuk, niet normaal xD En wie anders dan C kan het zijn:P Die is altijd bij mijn schandelijke momenten xD
However, het laatste uur Economie zei onze leraar dat we een kwartier eerder mochten gaan, als we allemaal een ijsje gingen halen. Ik dacht echt: Haha, meneer u bent echt grappig xD Ik heb er al twee gegeten, met drama. Never dat ik een nieuwe ga halen:P
Dus pakte ik die eerdere bus en ging hop naar huis. En vanuit huis weer hops richintg Amsterdamse Poort, met de fiets! Men zegt ik heb dunne benen (positief waarschijnlijk:P), dus even wat spieren in die kuiten kweken, krijgen ze een mooie shape :) Maarja, ik ging dus mijn All Stars omwisselen voore en grotere maat, maar wat vergeet die verkoper? Het alarm eraf te halen, dus dat ding zit nog gewoon aan mijn schoen terwijl ik chill de winkel uitloop. Echt iets voor mij om dan meteen op mijn fiets te springen en weg te racen met een verkoper achter me aan, en dan in elke winkel te worden aangehouden door dat alarm op mijn schoenen :P
Maar ja, dit was ongeveer mijn dag.
Hope you enjoyed reading,

see ya next time! x

3 opmerkingen:

  1. WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAA


    guess who? XD

    =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You know, now I'm the one who got those shoes first =).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahahahhahaha ook zooo grappig gewoon x'D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)