02 maart 2010

filmpjes

Het was shocking, niet normaal gewoon.
Het was een doodgewone middag, vanuit school kwam ik thuis aan. Daarna ging ik even wat shizzle voor mijn haar kopen. Ik loop heel chill over de brug vlak voor mijn huis, opeens zie ik dat er een gevecht gaande was.
En wat voor een gevecht, o my goodness. Er werd geslagen, gebeten, eentje werd zelfs kopje onder geduwd en die ander ging erachter aan. Ik zat in spanning te wachten en toen kwamen ze opeens weer tevoorschijn. Op een gegeven moment kwamen de omstanders erbij en deden ze gezellig mee. Je vraagt je misschien af: Waarom heb jij niks gedaan?!
Mijn antwoord: Ik heb wel wat gedaan. Ik heb het gefilmd :D
Op het einde vlogen de meest mishandelde weg, en die anderen vlogen er gewoon achteraan, to get him. Niet dat ik ze uit elkaar kon houden, ze leken abnormaal veel op elkaar. Nou ja, dat is eigenlijk wel normaal, aangezien het eenden waren :P





Nou ja, ik ben toch lekker bezig met filmpjes.
Op 14 februari 2010 gingen ik en mijn ouders + zusje naar de Bijenkorf.
Terwijl die twee bezig waren, gingen mijn zusje en ik een beetje rondzwerven. We belandden uiteindelijk op de speelgoed afdeling en daar kwamen we iets awesome tegen! Een muziekdoosje waar geluid uit kwam! :) Er stak een Barbapappa poppetje uit, dus wij steken die erin en gaan draaien. En toen kwam het poppetje eruit en damn, hartaanval xD

Aanbevolen: Luisteren met geluid!




Enjoy the filmpjes & cunexttime! x

ps. Sorry voor de slechte kwaliteit xD Ik heb gewoon een slechte kwaliteit camera op mijn telefoon, vandaar dat ik een gewone camera heb, maar die heb je op zulke momenten niet altijd bij, he.

2 opmerkingen:

  1. haha duckfight xD
    en die barbapappa was helemaal briljant alleen moest je wel heel hard draaien voordat hij eruit kwam zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whaahahahahhaahaha....ik kom niet meer bij...x''''''''''D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)