15 maart 2010

hot chewinggum

Op veler verzoek

Alleen ik. Echt, alleen ik! Zulke shizzle overkomt natuurlijk alleen mij weer.
We hadden een blokuur Nederlands met een pauze ertussen. De bedoeling was dat we een stelling bedachtten en na de pauze de argumenten. Ik zat helemaaal achterin bij het raam, met mijn arm lekker op de verwarming, lekker warm :) Toen wist ik nog niet, dat dat mijn ondergang zou worden.
Uiteindelijk hadden we de stelling: Winkels zouden niet open moet zijn op zondag.
Dus wij verzinnen daar vrolijk argumenten voor. Ik zet dus mijn arm in die gleuf bij verwarming en ik dacht: Aah, lekker warm.
Na een tijdje til ik mijn arm op, want hij zat niet lekker, maar ik voelde wat weerstand. Ik til mijn arm nog hoger en hoger en zie opeens dat er kauwgom aan mijn shirt zit O.o
Op dit moment moet je op deze link klikken: http://www.dramabutton.com/ en dan op play drukken, MET speakers aan! Dit past perfect bij dit moment, mede mogelijk door K :)
Ik zit daar dus echt in shock, zo van: wtf.
En mensen begonnen het op te merken, en het was zoooo grappig xD Je hoorde één iemand: Ieeeeeuw.
Als reactie keken meer mensen om en zij ook: Ieeeeeeel! xD Ah nee, alleen jij xD
en nog meer mensen: Ieeeeeeeuwl, tot de hele klas begon te brullen.
Et moi? Ik ging helemaal stuk xD
Zie de horror foto's.
Echt, toen die kauwgom aan mijn arm zat, was het net een spinnenweb ofzo, so gross xD En ik probeer het er zo af te halen, zonder aan te raken, naaaaaasty xD En weet je wat het ergste was? De verwarming was aan, dus het leek alsof het gesmolten gekookte kauwgom was, en het geurde helemaal (mint:P), dus ik neem zo'n tissue van J en veeg mijn arm ermee af. Tevergeefs. Zie de arme tissue ->


Dit overkomt ook echt alleen mij. Maar ik zag het vanaf de zonnige kant, nu heb ik weer wat om op mijn blog te plaatsen, tadaaa =D Een heerlijk smeüig verhaal van mijn leed. Maar wat is nou beter dan leedvermaak xD Ik heb trouwens de hele rest van de dag met opgerolde mouwen door de school gewandeld. J zei tegen me dat ik, als ik thuis was mijn shirt in de vriezer moest stoppen, nou dat heb ik gedaan =D Met nog wat water erop zodat het lekker vriest :) Morgenmiddag, wanneer ik van school kom, haal ik het eraf. Tot nu toe ziet het er zo uit (zie foto boven).
Heerlijk zo'n dag. Ik ben nu officieel tegen kauwgom in de les :) Nou ja, eigenlijk tegen mensen die kauwgom op dooie plekken plakken. Doe het dan onder een stoel ofzo:P
Tot slot nog een geweldige horrorfoto & cunexttime! x

=D

2 opmerkingen:

Dankje voor je reactie :)