21 maart 2010

werkweek: Griekenland

Ik heb de vreemdste droom ever gehad xD Ik droomde dat ze Barcelona hadden geschrapt en dat we naar Griekenland gingen.

Na een ritje met het vliegtuig naar Griekenland, moesten we naar de Griekse school. Die dag was het heel toevallig sportdag, dus al die Griekse leerlingen waren in hun sportoutfit op een gigantische sportveld. Allemaal met witte shirts en blauwe shorts met zwarte nike schoenen. Ik, H, K en I stonden op het sportveld, en toen kwamen er drie meisjes langsgelopen die heel smerig naar ons keken, heel ordinair alsof ze de popijopi's van hun school waren en zeiden iets in het grieks tegen over ons, alleen kunnen wij geen Grieks. I blijkbaar wel, want K vroeg aan haar of ze het kon vertalen. Maar het was Griekse straattaal, dus ze kon niet alles vertalen. Het vreemde was, was dat ik had onthouden wat ze zei. Dus we gingen naar binnen op de computer en typte het in, de vertaling was: Ieuw, kijk hoe lelijk ze zijn, die mensen van die Nederlandse school. Eentje loopt mank en lijkt op Voldemort, haha xD
Ik werd boooos! Ik schreeuwde: Oh, ik ga die chick keihard op dr bek slaan. Kijk haar daar lopen, met haar dikke hoofd >:(
Blijkbaar had die arrogante trut ook ruzie gemaakt met F, en ze hadden daar een hele speciale vechttechniek. Als je wilt laten zien dat je een hekel aan iemand hebt, dan pak je een Blue Band vloeibaar fles, en spuit dan de boter in zijn of haar gezicht. En dat had die chick dus gedaan in F's gezicht. F was echt woedend, dus verklaarde haar de oorlog. Zodra hij dat deed, kwam heel de Griekse school achter haar staan om te battelen met F. En er stond niemand achter F, dus in feite was het 483948 tegen 1.
Ik zie die duivelse gezichten nog voor me hè. Toen kwam ik, door de klapdeuren en zag dat ze met 483948 allemaal met Blue Band vloeibaar op F aan het spuiten waren, vals spel. Dus ik schreeuwde (als Power Rangers) VSC, verzamelen! En toen was het gewoon een keihard gevecht tussen Griekenland en Nederland met Blue Band vloeibaar.
En het was echt zo'n Matrix gevecht weet je. Dat zeg maar iemand op je spuit en dat je als Matrix in slow motion naar achter bukte en dat het je net miste en dat je net een salto maakt en dan smack, boter in zijn/haar gezicht. (ik zou het met alle liefde zelf doen en filmen en dan op mijn blog zetten, maar ik ben niet zo soepel:P)
Uiteindelijk moest de rector van die Griekse school ons uit elkaar halen en werden we linea recta naar Nederland teruggestuurd. En met linea recta bedoel ik met één vingerknip waren we back in NL. Daar gingen we met z'n allen helemaal stuk om wat er gebeurd was in Griekenland xD Dus we vervolgden dat Boter in je gezicht gedoe, maar gewoon voor de lol. Het was wel grappig xD Dan loop je gewoon door de gang, springt iemand voor je en SPLASH Blue Band boter in je gezicht xD Het werd weer een hele battle bij ons op school, maar mijn boter was op! Dus ik ging samen met H en C naar de OBO om daar Boter te halen xD Wij rennen en rennen en komen dus daar aan bij de aula, opeens schreeuwt H: Stooop! Mr. Y! xD En de rector!
Wij draaien ons om en rennen (as usual) voor onze vaderland en springen terug de BOBO aula in, waar J genadeloos boter in onze gezicht spoot. Evil.

Wicked dream hea?:P
Ik weet al waar al die shitvandaan komt :P
Dat blue band komt van zo'n jongen van school die in zijn WWW iets had staan in de trant van: Blue band, bleu band, blu band ofzo
Dat arrogante meisje komt van een poster van school, waar een meisje op staat (waar H en M nog in discussie over zijn verwikkeld of het een meisje of jongen is)
Dat werkweek van Griekeland komt doordat M vrijdag zei dat ze misschien BCN volgend jaar gaan schrappen en ze naar een ander land gaan, ik stelde Greece voor)

AWKWARD!

cunexttime! x

1 opmerking:

Dankje voor je reactie :)