31 januari 2010

broken hearted..

I can't believe it.
I really really can't believe it.
Those damned last five minutes, took away my hope, my joy, my hapiness.
In those last five minutes, everything changed.

1-0 for Egypt.

Ik heb geschreeuwd, serieus. Ik zag die bal aankomen, en toen hij het doel in ging, brak mijn hart. Echt dat smerige doelpunt, net voordat het afgelopen was, waardoor we geen kans meer hadden om te scoren. It hurts, big time.

Vooral toen Ghana nog in die laatste minuten twee kansen had om te scoren en het was echt net, net, net mis. Je zag Egypte nog bikkelen voor hun leven van: Die fucking bal moet WEG van onze doel, weg, weg!

En Ghana: We moeten en zullen scoren, schiet als je leven ervan afhangt! Shit, die is mis. O, die ook. Fuck, daar gaat het eindsignaal..

Ik zat achter de tv: ja, jaa, jaaaaa, dit wordt 1-1, JAAA! SHIIIIIIIIIIT! NEEEEEEEEEEEEEEEE! Kom op, kom op. Nog één keer, NEEEEEEE! O.o Het is voorbij.

Dat doet echt pijn. Normaal houd ik niet eens van voetbal, maar als ik mijn land moet supporten, dan ben ik er voor ze, vlak voor de tv. Ghana love! (L)

Maar het is niet erg. Twee jaar geleden waren we derde. Dit jaar tweede. Wacht maar Egypte, we gaan jullie van je troon kicken, muahaha :) En by the way, jong Ghana heeft al gewonnen van heel Afrika, en waarschijnlijk was twee keer kampioen teveel van het goede. Dus :P
Voor de rest, ik heb een 10 voor frans =D Dat heeft mijn hele dag weer beter gemaakt (beter, niet goed dus.) En een voldoende voor ANW, terwijl ik 9 weken geen moer heb uitgevoerd in die lessen en een dag van te voren de helft maar heb gelezen en op de toets over pokémon heb gepraat xD Een dikke 6.7 :D Ik sta nu een heerlijke 7.1 en ons PO komt er nog bij.
O yeah, uhu, who's the best? ME =D

cunexttime! x

ps. O ja, door die unihockey toernooi had ik OVERAL spierpijn, niet normaal! Serieus, traplopen gaat zo niet goed als je spierpijn hebt. Bukken om je tas te pakken ook niet. Rennen voor de metro ook niet (eergisteren heb ik hem smerig gemist). En je kassa opruimen ook niet xD Vooral die propjes die op de grond liggen, omg, niet normaal. The pain. Ik stel me wel een beetje aan, mar het deed wel pijn, serieus xD Misschien had ik een warming-up moeten doen. Echt, de dag erna zag je al die gasten uit v6 gewoon chill omhoog lopen, alsof ze het dagelijks doen (ehum:P), terwijl I. een fileopstopping veroorzaakte (wat overigens hilarisch was xD) En natuurlijk had ik scheikunde, dus moesten we 3428394823948 treden omhoog :) Ik wist het, ik had een EM profiel moeten kiezen. Nee, nog beter een CM-profiel =D Ik heb btw mijn mentor gevraagd, and sad enough, we krijgen geen roltrappen op school. Schade..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)