01 januari 2010

My name again.

En o ja, wat er ook de 29e was gebeurd:

Ik zat achter de kassa en er kwam een man met zijn vrouw (geloof ik) aan mijn kassa. Ik zeg gewoon: Goedenmiddag/avond. En de vrouw groet terug.
Die man zegt echter: Hey kijk, daar hebben we K!
De vrouw kijkt hem aan: Wie?
Man: K., daar achter de kassa. Herken je haar niet?
Vrouw kijkt me lang aan en schudt langzaam nee.
Man: Wat? Weet je niet wie ze is?
Vrouw: Nee, echt niet.
Ik: Wat? Herkent u me niet? Serieus niet?
Vrouw: Nee, sorry. Van waar zou ik je moeten kennen?
Man: Dat is K, die cassière van Dirk!
Vrouw kijkt me aan en haar mond vormt zich langzaam tot een lach.
Vrouw: O haha, o jaa zij! xD

Ja, mensen houden van mijn naam.
Op het einde schudde hij nog mijn hand en wenste me een goed 2010 toe :) Aardig hè?

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)