28 januari 2010

Unihockey

Ik ben niet zo'n sporter.
Mijn teamgenoten tijdens het unihockey toernooi ook niet.
Onze tegenstanders wel.
En dat wisten wij.
Uit voorzorg hebben we een naam gekozen:
Disaster
Kort maar krachtig, he:P
Wij hadden vandaag een unihockeytoernooi met h5, v5 en v6.
And damn, wat zijn sommige mensen agressief O.o
Waar ik totaal niet tegen kan is mensen die gaan hakken en slaan en duwen, en jij geeft ze één zet en je krijgt meteen de volle lading! Net zoals een bokser die zijn tegenstander helemaal in elkaar mept, mept die andere terug, wordt die ene boos! Dat slaat echt nergens op. Op een gegeven moment negeerde ik het gewoon.
Onze wedstrijden waren wel een disaster, al waren we niet de slechtste. Integendeel :) We hebben één wedstrijd gewonnen en één gelijkgespeeld (En hoeveel wedstrijden speelden jullie in totaal? Ehum, no comment)
Ik moet toegeven, ik vond het leuker om tegen v6 te spelen dan tegen h5, really. Als je een bodyslam van v6 kreeg, zeiden ze meestal nog sorry. Als je hem van h5 kreeg was het: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, PAK DIE BAL, FUCK HOE KUN JE DIE NOU MISSEN?! SCHEIDS, DIE BAL ZAT! HELEMAAL WEL, WAT DENK JE WEL NIET!
Zie je het verschil :P
Ik vind het nog leuker om tegen v5 te spelen, dan ben je onder mensen die je kent. Als je diegene een bodyslam geeft, dan weet diegene dat je het niet bedoelt om hem/haar pijn te doen, maar dat je een beetje fanatiek bezig bent.
Ik moet toegeven, wij hadden wel een paar sterspelers in ons team hoor :)
N & I: onze superkeepers
J: onze topscoorder
En eigenlijk hebben we niet eens zo heel dramatisch verloren. En als we verloren (Als, bedoel je niet wanneer? Want eh, hoevaak wonnen jullie ook alweer) hadden we meestal nog één doelpunt, waarmee we onze eer nog herstelden :)
Ergste wat we verloren hebben, was 8-1, maar dat was onze eerste wedstrijd én beginnersgeluk voor dat andere team én we moesten nog inkomen. Anders was get zeker 7-1 geworden (nee fa2, 4-1)
O ja, er was één wedstrijd, die we gelijk speelden (yeah) en die was, heel apart.
I really kissed someone's ass. Echt, ik wilde die bal pakken, maar hij was best wel snel en goed en fanantiek, dus hij komt zo voor me, terwijl ik nog aan het bukken was, en hops z'n ass in my face. Gelukkig was hij zacht, dat scheelde xD
Maarja, we hebben geen medaille gewonnen, zijn ook niet de beste van onze poule maar hey:
Meedoen is belangrijker dan winnen.
en zolang je maar lol hebt hea :)
cunexttime! x

1 opmerking:

  1. Dus ik ben geen sporter?!

    Haha :P
    ''Natuurlijk wel J! Jij bent onze topscoorder!''\

    Iknow :D (hihi).

    x. J.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)