12 januari 2010

Gisteren

Gisteren moest ik na een zware schooldag, naar huis. Okay, het was niet heel zwaar, we konden meneer W. overhalen om natuurkunde naar het 6e te verplaatsen, zodat we vroeg uitwaren (jeej wij :) ). Dus ik was rond half 3 thuis, chill. Lekker ontbijten (beetje laat, haha), engels leren (wat vandaag overigens belachelijk goed ging :P) en even op de computer beetje hyven/twitteren/mailen/krabbelen en al die crap. Daarna moest ik werken en het was eigenlijk best wel druk. Al die mensen O.o Ik heb volgens mij spierpijn door het werken met mijn arm, dat heb ik nog nooit gehad in mijn 5 maanden- loopbaan..
Er waren ook zo'n groep jongens (studenten?) en die gingen bier (yek) kopen en nog meer shit. De ene ging pinnen en de ander betaalde contant. Ik gaf hem zo zijn wisselgeld en opeens zie ik wat ik aan hem geef. Mijn gedachten gingen zo:
"27.75, de bon en een fijne avond." Jongen pakt het aan, ik laat het niet los. Wacht eens even. 22,75 toch? Waarom heeft hij dan een briefje van 20, 10 en 5? *werpt een blik op de bon* O, dat klopt niet. Ik laat het los, en pak het briefje van 10 terug.
Zegt die jongen: Kut, haha. Ze had het door, jammer.
Jaaa, scherp blijven (a)
Maar goed, nadat we gesloten waren, waren er natuurlijk van die rebelse klanten die pas om 10 over 9 vertrokken, zodat wij laat vertrokken. Ik wilde snel snel weg zodat ik de tram kon halen, zodat ik vroeg thuis was om engels te leren. Ik groet iedereen, klok uit, zeg nog tegen iemand dat ik nog een datum prik wanneer we gaan trouwen (haha) en loop via de achterdeur naar buiten.
Achter was het best wel glad, dus ik loop dat, vastberaden niet te vallen. Ik loop en loop en voel mijn voet al glibberen en ik tegen mezelf zeggen: Je gaat niet vallen, je gaat niet vallen.
Ik ga de hoek op en *SMACK* on my face! Echt, mijn voeten verloren de controle, ik ging op mijn bek en kwam op mijn elleboog en knie. Ik lig daar dus op de grond en blijf liggen voor zo'n twee seconden, en opeens zie ik een man staan. En die keek me echt aan van: wth doe je daar op de grond, ben je gek ofzo? sta op man.
Ik zeg, heel droog: Au. Au. Au. en ik denk, die gast gaat me helpen met opstaan ofzo, maar nee, hij blijft staren alsof ik net uit de lucht ben komen vallen. Dus ik sta moeizaam op, en die gast vraagt: Heb je je bezeerd?
Ik, gefrustreerd: Nee, ik overleef het wel.
Waarschijnlijk als ik KO op de grond had gelegen, zou hij eerst nog een half uur naar me hebben staan staren, tot mijn andere collega's zouden komen en die 112 zouden bellen en hij zou denken: O ja, dat kan ook. Haha, grappig. Not.
Maar damn, ik ben zo smerig gevallen, niet normaal. Het is waarschijnlijk mijn karma, omdat ik K. had uitgelachen toen haar broodje op de grond was gevallen. Maar dat was gewoon übergrappig xD Dat was gewoon zo'n moment voor http://www.dramabutton.com/ (klik op de link, zet je speakers aan en druk op play xD) En ja, ik heb een kwartier zitten lachen.
Maar ja, ik heb nu dus pijn aan mijn elleboog en knie, poor me.
en dan ga ik nu, wiskunde doen :) Speciaal voor meneer de V.

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)