27 januari 2010

gewoon zo'n dag.

Er zijn zo van die dagen waarop je niks échts boeiends meemaakt. Meestal wel iets leuks, maar niet zo van: Oooh, je raad noooit wat er is gebeurd, haha! Echt, typisch iets voor xxx.

Nou, deze week zat vol met zulke dagen :P

Er zijn wel wat geinige dingen gebeurd, maar niet echt zo van, dat moet ik op mijn blog plaatsen!
Maar de week is al halverwege, en ik heb al een tijdje niks gepost dus ik dacht; Hey, laat ik eens de highlights van deze week vertellen :)

Dus.

Onze leraren vinden het GE-WEL-DIG om uit te vallen en dat vervolgens niet te melden. Met als resultaat dat je het eerste uur een interessant lesje biologie, waarin je nog een paar puntjes hoger voor je biologie toets krijgt (yeah.) en daarna gezellig drie tussenuren hebt :)

En hey, om het allemaal nog leuker te maken, de dag erna ook gewoon, want hey, wij kinderen zijn toch zo dol op uitval? :D (Ja, maar niet als het fucking midden op de dag is:P)

Dus dan doen wij kids gewoon het gebruikelijke en gaan we naar de Deen om wat te vreten te halen. Maar deze week was gewoon mijn toppunt van food.

Ik heb dinsdag 5 pistoletjes gegeten, 3 met Gebraden gehakt, 1 met Gelderse blabla en nog een met ossenworst. Daarna heb ik boer'n muesli + choco minis (yoghurt) naar binnen gewerkt. Én een kaasstengel. + nog zo'n grote mona pudding appeltaart. En toen ik thuis was nog een lekker bord potatoes :)

Vuilnisbak, I know. Maar hey, het was in ieder geval niet ongezond :P

Maar o ja, de eerste dag (maandag) dat ik drie tussenuren had, besloten ik, J, N, M, en K te gaan zitten in de aula. (Andere) J en H kwamen er in de pauze bij en na de pauze gingen ze weg, maar ik bleef zitten want ik had nog een tussenuur :D

Ik zat met mijn stoel gevaarlijk dicht bij de rand van een verhoging. H. voorspelde al dat die stoel van de trap zou vallen en dat ik mee zou gaan, maar ik dacht: Nah, gebeurt niet.
Op een gegeven moment sta ik op om iets te doen, opeens hoor ik KADABOEMBOEM! (maar dan anders:P) Ik draai me om en zie mijn stoel op de grond achter me liggen.Iedereen in de aula keek om om te kijken wat daar gebeurde, en ik kreeg de slappe lach :)
Voor de zekerheid besloot ik maar ergens anders te gaan zitten en ging verder met bellen blazen :) Later kwam B. bij ons en hij ging om te plek zitten waar ik eerst zat. En ja, hij staat op, BOEM, stoel weg :) B liet hem gewoon liggen en toen kreeg ik de schuld xD
Nou ja:P
Wat nog meer gebeurd...

Oh, ik weet al wat. Dat doe ik wel in mijn andere bericht.

cu@nextpost! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)