08 januari 2010

Haters

Okay, ik hoor net van mijn moeder dat we deze zomervakantie misschien naar Canada gaan :O
Wicked awesome (: Dat wordt denk ik wel heel cool (H)
Ik moet nu alleen nog mijn English-skills verbeteren. Maar dat komt wel goed, nu ik een nieuwe blog heb in het engels! Oefenen, oefenen, oefenen @ http://fruitcocktailx.blogspot.com
Ik ben wel actiever op deze blog, omdat ik bij engels echt helemaal moet nadenken over die grammatica regels: present simple, present past, present past perfect, present continious, past simple, present perfect, present simple perfect continious in the past!.
Okay, die laatste slaat nergens op :P En dan moet ik nog wat meer woorden toevoegen aan mijn vocabulaire lijst in my head. Maar dat komt wel goed (: sprak zij hoopvol.

However, ik ga de laatste tijd door een emotionele periode. Nou ja, deze laatste week.
Ik krijg steeds meer een hekel aan bepaalde soort mensen.
En dan van dit speciale soort: verwaande trutjes die denken dat ze heel wat zijn.
En geloof me, ik ken er veel. Te veel.
Je weet wel, van die mensen die overal een domme opmerking op hebben, waarvan je echt de neiging hebt om te zeggen:
houd je bek, damn, heb je geen hersens ofzo?
Die mensen die vinden dat alles op hun manier gedaan moet worden, zonder dat ze er veel moeite aan besteden. En als iemand anders het voor ze doet, ze gaan klagen omdat ze het niet zo willen.

Van die types die 349023492302309 soorten Uggs hebben. Geloof me, niet alle mensen met Uggs zijn vervelend. Okay, ik ken maar één iemand met Uggs die ik echgt aardig vind :P en nog een stuk of 2 à 3, die normaal zijn. Maar de rest zijn echt van die hatelijke types die je per ongeluk van de brug af wilt duwen. O nee, da's gemeen.. Laten we zeggen, van die types waarvan je ze het liefst zwaar onderuit wilt zien gaan (a). Da's iets aardiger.
Maar aangezien ik nu in een haat-periode ben, zal ik op een gegeven moment echt boos worden en hele gemene dingen zeggen (a) Excuse my French. Dus eigenlijk heb ik een uitlaatklep nodig, om alle frustratie eruit te halen. Kickboksen (:

Alleen heb ik geen tijd en geen plek.
Die stomme haters van Sporthal Bijlmer vonden dat ik en J. te jong was om daar te sporten, het was vanaf 18 #@%@#$%@$. Anders gebruik ik gewoon een kussen ofzo, maar dat ziet er ook zo agressief uit :P
Ik vind wel een manier. En anders, als je op school iemand in shock tegenover me ziet staan, dan kon ik me toch niet beheersen.

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)