06 februari 2010

February issue

Vanwaar de titel? Nou, ik heb deze hele nieuwe maand helemaal niks op deze blog gepost :O en we zijn al een week verder! Dus vandaar, the February issue.
Ik heb niks gepost, omdat er niks interessants is gebeurd, wel leuk, maar niks in de trant van: DIT MOET IEDEREEN WETEN! xD
Bijvoorbeeld, we hebben een koffie/thee/chocolademelk/cup a soup apparaat gekregen. Happy, happy, joy, joy. Big Deal. Niet zo interessant, maar wel leuk zou zijn. Dan ding is nog niet eens geactiveerd. Eeerst komt hij naar onze school, dan dumpen ze hem in Deventer om te programmeren en dan komt ie weer terug. Waste of time and money.
Kijk, als het volgende was gebeurd, zou ik het wél op mijn blog hebben gezet:

Je raad noooooit wat er gebeurd is xD
Eindelijk, na 542390592305 jaar hebben we éindélijk een koffieaparaat in de aula! Nou ja, niet dat ik van koffie houd, maar er zit niet alleen koffie in, dus ^^ Nu hebben we anderhalf jaar nog om ervan te genieten, oo yeah! Maar het gaat nu even niet om mijn niet-koffie lust, maar om het apparaat zelf. Ze hadden hem naar Deventer gestuurd en weer terug en ik haalde mijn eerste school-chocomel! (Ik ben wel eens eerder de lerarenkamer ingesneakt, maar nu is het legaal :)) Dus ik tik in Chocomel en stop mijn pinpas in, want ja, dat kan! Opeens spuugt hij het terug. Ik stop hem terug, hij spuugt hem weer uit. Ik denk, wth? Ondertussen heeft er een hele rij zeurende zesdeklassers zich achter me gevormd. Het zweet breekt me uit, want ik had geen contant geld. Ik duw hem nog een keer in, en nu neemt hij hem op. Ik houd mijn beker eronder en de chocomel komt eruit, maar met wat een kracht O.o Net zo'n hoge drukspuit, of die ene douche die ze in het practicum lokaal hebben. Ik zit helemaal onder de chocomel, en het hield maar niet op, dus ik duik weg. Dan ding blijft spuiten en die spuit tript helemaal en begint 360 graden te draaien, dus de halve aula was bezaaid met chocomel. Opeens staat er op het scherm: Error, error, self destruction in 5, 4, 3. Ik schreeuw: Ren voor je leven en ik zag mezelf in slow-motion rennen en ik sprong zo terwijl dat ding achter me ontplofte. Ik zie mijn pinpas op mijn afvliegen en ik ontwijk hem net als Matrix en vang hem op. Ondertussen is de HELE aula bruin van chocomel en iedereen kijkt boos naar mij, alsof het mijn schuld is!

Fantasieeeeeeee.
Kijk, dat zou interessant zijn om op mijn blog te zetten :) But it didnt happen (yet?:P)

Even nadenken, what happened this week? *graaft in haar geheugen*
O ja, we hebben onze wiB leraar boos gekregen, door niet op te letten, waardoor hij woedend te klas uit stormde en de deur belachelijk hard dichtsmeet. En met hard bedoel ik HARD, erger dan wij leerlingen in een boze bui. En dat is meestal al hard, maar dit was gewoon écht hard. Waarschijnlijk hoorde mijn ma die klap 10 km verder op nog (overdreven).
O, en ik word de hele week aangestaard door mensen (die ik niet/vaag ken). En niet eens met een reden ofzo, ze kijken op zo'n manier van... Ik weet niet, het is niet uit te leggen. Alsof ze nog nooit zo iemand als mij hebben gezien, very strange. Of: Wat gaat ze nu doen? =D Let's keep watching peeps!

Was nog mir? O ja. N. en ik gingen muziek luisteren, Rose Garden- Nick Jonas, die ik nog niet geluisterd had. N. zei: Hij zingt; Rooooooose.
Dus ik zing het na, en ik weet dat ik NIET kan zingen (ik ben zo'n type die dat weet en niet voor een publiek gaat zingen in de hoop dat ik ontdekt wordt als de nieuwe popsensatie, because that ain't gonna happen) Dus ik zing: Roooooooose.
Ondertussen komt zo'n meisje die haar kluisje onder mij heeft en die kijkt ons aan en ik weet zeker dat ze dacht: Okay... apart.
Dus ik zit zo: Wedden dat ze nu doof is door mijn valse gezang? Ik weet het zeker, kijk zelfs de ramen waren bijna gebroken. Ze is nu doof, kijk daarom reageert ze niet.
Waarschijnlijk was het tijdelijke doofheid :P Of ze dacht: Gewoon glimlachen en weglopen..
Je comprends, bien sûr :)

En last but not least, N. heeft zo'n ring:
En die had ze gisteren laten vallen, en ze dacht: geen zin om op te rapen.

Maaaaaaaar toen kwam er een jongen en die raapt het op en geeft het aan haar, met een big smile, oeh lala ^^
Nee, het zal niks worden tussen hen, maar het leuke is dat het zo'n joekel van een ring is, en dat hij het zo aan haar gaf alsof het een huwelijksaanzoek was xD
That's all folks, for now.
cunexttime!xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)