17 februari 2010

where's my money?

Op verzoek van velen (lees: twee personen, C en J, who else?) schrijf ik mijn slimme actie aan jullie.
Je suis très verslaafd aan kaasstengel de laatste tijd. Dus bijna elke dag race ik even naar de bakker voor mijn snack :) Kaas is gezond, het is goed voor je haar (a). However, ik ging samen met J, want ik had eerste twee uur vrij.
(Even tussendoor, eerste twee uur vrij is lekker, maar ik keek laatst op mijn oude blog [justonlyme.web-log.nl ofzo, en daar stond dit stukje op:

Enne, ik heb daar een beetje zitten opscheppen (a) Ik schreef namelijk onderaan een pagina:
& nog wat astonishing news. Morgen, 1-10-09
En dan op de volgende pagina:
HEB IK EERSTE 5 UUR VRIJ! BOEM!
Hoe chill (H) Ik heb heerlijk geslapen. Ik was eigenlijk van plan om laat naar bed te gaan, zodat ik Comedy Central kon kijken, maar dat ging niet door omdat ik nogal moe was en in slaap viel. (...)

Dat kwam waarschijnlijk omdat ik de EERSTE 5 UUR VRIJ! had en nog helemaal fris en fruitig was :D en het was boeiend:P)

Ja, ik kan nogal opscheppen (a) Eerste twee uur vrij is dus chill, maar het kan beter, muahaha. Hehe, however. Waar was ik gebleven? O ja, kaasstengel.
Ik duik in mijn tas, pak mijn portemonnee en geef die vrouw een briefje van 5. Zij geeft me vier euro en vijf cent terug en blijkbaar heb ik het geld gewoon in mijn tas gesmeten (macht der gewoonte?). Ik wandel dus gezellig naar de Deen met J om een croissantje en yoghurt te halen. Je moet ook even weten, ik heb altijd bestek bij me :) Twee broodmessen en twee theelepels (dus geen slagershakmes van 428934394389 km2 groot en een pollepel!), dus het eten van yoghurt of het brood smeren op school verloopt gewoon zonder probleempjes. Ik loop naar de kassa en zie twee lege kassa's. Ik dacht: Bingo! en zei tegen J: Neem jij deze kassa, dan neem ik die. (Jaa, ik had een heel plan opgezet. Dat kunnen alleen de beste, hehe xD) Ik zet mijn boodschappen op de band en duik in mijn tas om mijn portemonnee te pakken. De cassière glimlachte en zei: Da's dan één euro.
Ik kijk in mijn portemonnee: Geen geld (nou ja, 50 ct ofzo)
Linker borstzak jas: Geen geld
Rechter borstzak jas: Geen geld
Linker jaszak: Geen geld
Ik zeg: Heh, ik had net nog wisselgeld gekregen. Wacht, ik vind het wel.
Zij zegt: Rustig aan, ik ziet hier nog tot 6 uur :)
Linker broekzak: Geen geld
Rechter broekzak: Geen geld
Achter linker broekzak: Geen geld
Achter rechter broekzak: Het wordt nu wel cliché: Geen geld.
Ik denk, wth waar is mijn geld?! en ik brul naar J: Ey, waar heb ik mijn geld gelaten?
Zij: In je tas
Voorvakje tas: Geen geld
Ik: Ik weet zeker dat ik geld heb!
Cassière gaat helemaal stuk en J zegt: Haha, zal ik het voor je pinnen? xD
Ik: Ja doe maar. *Want ik kan niet pinnen omdat ik dat $#%@#$@$ ding kwijt ben :)*
Dit doet me btw denken ana die jongens van "Onvoldoende saldo" alleen heb ik een mattie die meer dan vijf euro op haar pin heeft xD
Later gaan we naar school en ik haal ALLES uit mijn tas, en je wilt niet weten wat voor crap daar allemaal in zit.

ANATOMIE VAN MIJN TAS
  • Boeken
  • Etui
  • Sleutelbos met kompas hanger van de landmacht + ongeveer 10 sleutels, hehe:P Als je daar iemand mee raakt...
  • 32492034930 groene keelsnoepjes
  • Stroopwafels van 34392489 jaar geleden
  • Twee broodmessen
  • Twee eetlepels
  • Halfvol flesje water
  • Kaasstengel
  • Croissantje
  • Yoghurt
  • Overtollig kleingeld
  • Mp3-speler
  • Busabonnement
  • Oorwarmers
  • één handschoen

En dat is wat ik soms heb, meestal zit er nog meer troep in :)
Dus, nadat ik al die troep druit had gegooid zag ik opeens mijn wisselgeld liggen, haha. MAar dat is een hele normale reactie, dat je iets doet zonder na te denken, macht der gewoonte.

For example:
Ik was op werk en wilde de kantine binnen. Ik reik naar de deurklink en *shameshame* mis hem. Ik was ondertussen al bezig met het duwen van de deur, dus viel ik er tegen xD Dat zou er vast idioot uit hebben gezien voor de mensen aan de andere kant van de deur (a)
Of nog een leuke, laatst nog gebeurd.

Ik was vrij van school en liep naar de bushalte. Bij de bushalte stond D, dus ik groette haar en ging ietsjes verder tegen een ruit staan. Dat wás ik van plan. Maar niemand had mij verteld dat de ruit eruit was. Ik laat mezelf dus zijwaarts "tegen de ruit" vallen, die er dus niet was, en opeens ga ik er door heen. Wonder boven wonder was ik niet op mijn bek gegaan, dat was het vreemde, aangezien er wel zo'n verhoginkje was. Dus ik sta daar aan de andere kant van het bushokje en ik denk: Wat is er gebeurd? O.o Ben ik door de ruit gegaan?! Dus ik steek mijn hand uit en zie dat er geen ruit is xD D lachte me uit:P
[Later was er ook een brugger die "tikkertje" ging spelen met zijn vriend die op de fiets zat. Die komt dus zo achter hem aan en denkt: Ik sluit je op in de bushatle, muahaha. Opeens gaat die jongen dus door die plek waar die ruit hoort te zitten. Je zag/hoorde/rook die ene jongen echt zo denken: HUH?! Echt, op zulke momenten zou ik willen dat emoties boven je hoofd te zien waren. Dan zou je echt van die vraagtekens op zijn hoofd zien, hilarisch xD]

Maargoed, ik moet J dus nog steeds die euro terugbetalen :P Al krijg ik nog twee euro van C.

That's all folks

cunexttime!

ps. soms ben ik echt zo'n soort van Matrix xD Vandaag gaf R gymles, trefbal. K wilde de bal op me gooien en ik schoof zo mijn voeten naar achteren, terwijl de rest van mijn lichaam op dezelfde plek bleef. Imagine a human body in een hoek van 50 graden. Ik ging wel neer, maar ze miste wel :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)