20 februari 2010

(fe)male

Ik zat net op hyves, en kreeg opeens inspiratie voor een post op mijn blog (:
Zou je willen weten hoe het is om een ander geslacht te zijn?

Ik zat dus zo te denken en ik dacht, hm, hoe zijn mijn leven zijn als ik een jongen was?
In ieder geval zou mijn leven totaal anders zijn. Ik zou een kamer hebben gedeeld met mijn broer in plaats van met mijn zusje. Waarschijnlijk zou ik op een totaal andere school hebben gezeten, andere vrienden en deze blog niet hebben.

Ik ben btw een keertje (lees: meerdere keren) per ongeluk naar de jongenswc gegaan hehe (a) I can totally explain it! Een keer was het (shame shame) op school. Even diep in mijn geheugen graven..

*Flashback*

Het was in de eerste klas van de middelbare school. Volgens mij was ik aan het wachten op J of B. Ik was boven op de eerste verdieping en ik voelde opeens dat ik moest plassen. Dus ik loop de eerste de beste toiletten in. Als ik klaar ben, ga ik mijn handen wassen en opeens valt mijn blik op vreemde potten (urinoirs) links van me. Ik denk: Sinds wanneer heeft het meisjestoilet zulke..potten... Shit O.O. Ik race naar buiten, kijk op de deur en er staat: Jongenstoilet. Ik denk: Oeps.. Ondertussen was er een conciërge die me uit de toiletten uit zag komen. Hij bleef staan, keek me aan en toen naar de deur achter me. En toen weer naar mij, en ik zag hem gewoon denken: Meisje. Jongenswc. Meisje. Jongenswc. Meisje. Jongenswc. Weet je wat, ik zal doen alsof ik dat nooit gezien heb en loop gewoon door.

En nog eentje die ik me kan herinneren.

Het was katholieke jongeren dag in Den Bosch en ik was samen met C en C. We hadden patat gehaald en toen ik klaar was met eten voelde ik dat ik HEEL nodig moest. Ik vraag waar het toilet is, en diegene zegt: Aan het einde van deze gang. Ik loop dus heel chill naar die gang, opeens zie ik dat die gang fucking lang is O.o Ik loop en loop en er komt maar geen einde aan. Op een gegeven moment moest ik gewoon rennen, zo erg nodig moest ik. Ik race de eerste de beste toiletten en opeens zie ik een man daar staan. Ik zeg: Oooooooh!
Rem af, scherpe bocht en hops de meisjestoiletten in. Ik weet zeker dat ik zo snel was, dat die gast me niet eens gezien heeft. Die dacht zeker ook: wtf?

Wat is het voordeel van een jongen zijn?
C'est un question interessante.
  • Je wordt minder gediscrimineerd
  • Als je gespierd bent, is het supersexy (gespierde vrouwen, niet mijn smaak)
  • Ouders laten je vrijer dan meisjes
  • Je zal niet zo snel aangevallen en misbruikt worden (tenzij je moordlustige meiden achter je aan krijgt, maar hoe groot is die kans?:P)
  • Je kan overal plassen (PLUSPUNT!)

Voordeel aan een meisje zijn:

  • Vrouwelijke charmes, werkt altijd. één big smile en ze gaan plat voor je (ervaring, ervaring :))
  • Wij hebben een mooier lichaam
  • Wij zijn het sterkere geslacht
  • We kunnen ALLES met ons haar ^^
  • Wij kunnen multitasken :)
  • Legaal endless shoppen!

Meer weet ik even niet, maar vrouwelijke charmes overtreft al die shit van jongens, so girls rulez! JWZ.

cunexttime! x

2 opmerkingen:

Dankje voor je reactie :)