09 februari 2010

newsflash

Het moet niet veel gekker worden.
Dat zei een wijze man ooit tegen me (lees: jongen die bij ons op school zat, die wij Garnaal noemde).

Op al dat vervelende nieuws na (crisis, ik word ziek van dat woord, overstromingen, bosbranden, aardbevingen), gebeuren ook vreemde dingen in de wereld, waarvan je denkt:
...
HAHAHA xD

You snap?

For example, dit hoorde ik laatst op het RTL ontbijtnieuws xD

Russische politie rukt uit voor vibrator

De Russische politie is met groot materieel uitgerukt nadat een postmedewerker een pakketje had gevonden met een trillend object erin. Een beveiligingmedewerker van het postkantoor schakelde onmiddellijk de autoriteiten in.

De politie nam geen halve maatregelen, kondigde een bomalarm af en stuurde een speciaal commandoteam naar het postkantoor in Orenburg. Zo'n twintig werknemers werden bovendien geëvacueerd.
Het pand werd doorzocht, en de veiligheidsdiensten troffen het bewuste pakketje aan. Na grondig onderzoek kwamen de agenten erachter dat het ging om een vibrator, die tijdens transport was aangegaan.


Pretty embarassing xD Krijg je de hele ME & Bombsquad in het postkantoor, zit er zoiets in xD
Iemand had nog een reactie geplaatst waardoor ik helemaal stuk ging:

Ook lullig, krijgt de eigenaar eindelijk haar vibrator opgestuurd, is de batterij leeg...

Of nog een leuke

In de Verenigde Staten was er een inbreker, die in een huis inbrak (duh.) Nadat hij alles had wat hij wilde, ging hij op zijn dooie gemak het huis rond, nam een douche boven, trok de kleren aan van de zoon van de oude vrouw die daar woonde, braadde een kippetje en ging relaxt televisie kijken. Later kwam die vrouw thuis en rook gebraden kip en dacht: wtf? Dus zij treft die man in de bank voor de televisie aan, zijn kip etend. Hij wilde ervandoor gaan, maar die vrouw pakte een paraplu in de ene hand en de telefoon in de andere hand en zei: Je blijft hier tot de politie er is, of ik sla je met mijn paraplu! En die gast bleef ook nog gewoon zitten. Awkward:P

O, oh, ik weet er nog één!

In een bepaalde McDonalds in de VS(waar anders:P) blijken er SUPER lekker kipnuggets te zijn. Dat blijkt door een vrouw die in de ochtend naar die McDonalds ging. Het bleek dat haar lievelingssnack, kipnuggets er niet waren, ze waren op, zo populair zijn ze. Die vrouw tript helemaal, pakt alles wat ze kan pakken en smijt het over de toonbank, rietjes, dienbladen, stoelen alles smijt ze drover, wth xD Je zag alles op de camera, ze werd he-le-maal gek, niet normaal!

Ja, er gebeuren vreemde dingen op de wereld.
Het moet niet veel gekker worden.

That's all peeps!

cunexttime! x

3 opmerkingen:

  1. Ik las laatst ergens over een dikke vrouw die haar man had vermoord toen ze tijdens een ruzie bovenop hem ging zitten xD

    maar jij wint wel met die verhalen, trouwens over jou gesproken...mag ik weten wie je bent? :]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik pijnig mn hersenen....Kendis? xD
    en sorry als het fout is ik weet het niet meer zo goed :P

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)