06 februari 2010

light off

Tsja, toen ik bezig was met mijn post: the February issue, viel de elektriciteit af :)
In feite was het mijn broers schuld, maar alles kwam uiteindelijk uit op mij.
Mijn broer was aan het schoonmaken en hij kwam tegen zijn accu, die gaf een vonk en BOEM weg elektriciteit. Nou ja, in de ene helft van het huis. Echt, mijn computer was opeens uit O.o creepy. Maar, hoe komt het nou dat zijn accu vonkte? A while ago, liep ik naar de telefoon, waarom weet ik niet. Misschien ging ik niet eens naar de telefoon, mar ik liep in ieder geval die richting op. En bij de telefoon is een stopcontact, dus mijn broer had zijn accu daar ingeplugd. En dan kom ik gezellig met mijn been er tegen aan, en beng dat ding valt (a)
Mijn broer: Neeee!
Ik: Oeps.
En sindsdien tript dit ding en moet mijn broer de accu altijd in bochten wringen om hem aan te krijgen (a) En vandaag heeft hij het begeven, hehe :P
En dus is het mijn schuld -_-'
Gelukkig slaat mijn blog de berichten om de twee seconden op, dus hoefde ik neit alles opnieuw te typen, daar zou ik geen zin in hebben (a) Enige wat ik hoefde aan te passen was die gigantische ring foto van N. Ik dacht nog dat die foto zorgde dat mijn pc tripte, maar neee :)
Nog steeds, het was mijn schuld :P
In Ghana is er ook altijd light off, maar meer often dan hier.

Dus, another nonsense post :)

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)