16 februari 2010

*pinpinpin*

Als eerste:

Ik ben mijn %#^%@$!@#$$^$#%!#$ pinpas kwijt geraakt, aaaaaaaaargh!
Dat is echt klote. Ik leef nu op mijn zakgeld (€12 per week). Ik krijg trouwens nog €2,- van C. :P
Niet dat het erg is om op mijn zakgeld te leven, aangezien ik 14 jaar zonder pinpas heb geleefd. En 15 jaar zonder loon. En 16 jaar zonder vast inkomen. En nu dus 16,5 half jaar met een vast maandinkomen, wat ben ik toch verwend :P
Ik moet niet zeuren. Maar nog steeds, ik hoorde laatst iemand zeggen dat hij sinds zijn 18e dezelfde pas heeft. Ik dacht echt: Ik ben de mijne na minder dan een half jaar kwijt geraakt.
ka-el-ote. Het is nog steeds minder dat ik nu niet kan pinnen. Het komt allemaal door die %^#$%$%@# kip. Last time I had my pass, was toen ik met N. kibbeling (of kippeling, weet ik veel) ging halen, en toen had ik gepind. Ik had daarvoor nog een geniale opmerking gemaakt (er reed een begrafenisauto voorbij, en er stonden vlaggetjes voorop, dus ik: De president van de Verenigde Staten! Niet dus.. (a)) Ik stop mijn pinpas altijd in mijn borstzak, zodat ik hem niet kwijt raak en later in mijn portemonne kon dumpen. Ik kom op school, dump mijn jas op de verwarming (dan is hij lekker warm! (L) Ik denk vooruit xD) en ga eten. Zaterdagavond kom ik er pas achter dat ik hem niet heb, omdat mes parents naar de stad wilden, de volgende dag en ik dacht: Oeeeh, shoppen, pinpas meee!
Maar waar is hij? Wat ik het allerstomst vind, is dat dat ding waarschijnlijk ergens in de goot ligt te rotten. Of onder mijn bed ofzo. Kutding.

Desalniettemin..
Ik stond laatst achter de kassa en toen kwamen twee jongemannen. Ik stond achter de mandjeskassa en zij zetten dus hun mandje op de stapel en ik wil beginnen met scannen.
Zegt eentje: Je moet die zware dingen eerst in de tas staat. Sjee, heeft je moeder je niks geleerd ofzo?
Dus hij geeft me de zware boodschappen aan, en wat komt er voorbij?
Hamburger, hamburger, hamburger, frikandelbroodjes, hamburgers, hamburgers en nog zo'n vaag drankje (vast gepureerde hamburger met curry saus. Ieuw, smerig xD).
Ik denk echt: Hm, heeft je moeder jou wel wat geleerd, over gezond eten?:P
Zegt hij opeens: Wow, kijk al die troep. Wedden dat ze denkt: "Alsof jouw moeder je wél wat geleerd heeft"
Damn, die gast kan gedachtenlezen.
Ik, lachend: Weet je, dacht dat ik precies xD

O, by the way. Even weer over die pinpas, how painful. Er was een meisje die ging pinnen en er later supersonischultramegasnel weg ging. Maar ja, haastige spoed is zelden goed, want ze liet haar pinpas vallen. Denk nou niet: Sukkel, waarom zei je dan niets?
Ik was al bezig met de volgende klant, dus ik had totaal geen flauw idee dat ze wat verloren was, tot iemand anders het zei.

O, o, en nog iets xD (ik houd maar niet op)
Ik was dus bij de mandjeskassa, maar moest van H iemand anders overnemen. Dus ik sluit zo de mandjeskassa af, net net voordat een jongen en en zijn (hyoogstwaarschijnlijke vader) kwamen. Damn, ik ben nog nooit zo hatelijk aangekeken. Serieus, het was niet normaal hoe vernietigend hij naar me kijk. Echt, K. had me een keer een link gestuurd over een band die een baby op moest voeden (~Hello Baby!) en daar was een van die bandleden die een death glare naar zijn vrienden stuurden, omdat ze hem bekogelden met sneeuw. Je zag daar ook nog die lasers enz. xD Special effests, jwz. Maar die jongen keek nog VEEL erger naar me. Weet je trouwens hoe ik wist dat die man naast hem zijn vader was? Die keek net zo vernietigend naar me. It runs in the family.

1 opmerking:

Dankje voor je reactie :)