22 februari 2010

perfecte timing

Soms heb ik echt van die momenten waarop ik denk: Wauw, ik kan geweldig timen.
Voorbeeld: Ik zie op de klok dat het 16.21 is, dus ik loop chill naar het metro station. Ik weet dat ik op moet schieten, want anders mis ik hem. Kom ik op de roltrap omhoog, komt de metro net aangereden :)
Een paar dagen geleden, ging ik naar mijn werk. Ik ging via de hoofdingang terwijl ik normaal door de subingang (bestaat dat?) ga. Als je door de hoofdingang gaat, moet je helemaal naar de andere kant van de winkel lopen om daar naar binnen te gaan. Bij de subingang, ben je er binnen een paar stappen. Ik vond het teveel moeite om he-le-maal naar de ingangpoortjes te lopen, dus ik ga achter een kassa langs en klim met de souplesse van een ezel over het gesloten hek. Als ik weer omhoog kijk, zie ik een bewaker recht voor me staan.
Ik denk: O.. Bad timing
Dus ik lach heel schijnheilig naar die man (Het is een gave, werkt altijd:P) en hij kijkt me uitdrukkingloos aan. Ik blijf lachen en kom langzaam in beweging. Die bewaker blijft naar me kijken en pas wanneer ik hem voorbij ben, krijgt hij een kleine glimlach. Ik zag hem serieus gewoon denken: Ik zal doen alsof ik jou niet als een idioot over dat ding heb zien klimmen :) Loop door, ik word er toch voor betaald, hehe.

That's all folks!

cunexttime! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)