10 augustus 2011

Opgeruimd staat netjes

Wat een hel is het om mijn kamer op te ruimen. Opruimen ja, want mijn kamer is niet vies of smerig met 6000 opgestapelde borden en een nest voor slangen, schorpioenen, pissebedden etc. Integendeel, mijn kamer is slordig. Ik heb gewoon teveel kleren en boeken. En dan te bedenken dat het nog zo’n kleine kamer is én dat ik het deel met mijn zusje.
In principe zouden we het samen snel opgeruimd moeten hebben, maar dat wil niet lukken. Het is gewoon heel lastig. Meestal eindigt het in een ruzie omdat mijn zusje geen moer uitvoert en ik het grootste deel doe. Vervolgens stampt ze als een teenage drama queen weg en krijg ik weer de schuld plus het feit dat ik onze kamer opruim. Want als ik klaar ben, heb ik niet alleen eimageen opgeruimde kamer, maar zij ook. Ik ben het zat. Het liefst zou ik uit huis willen gaan, verhuizen naar zo’n éénkamerappartement net zoals Penny van The Big Bang Theory :) Of zoiets op de afbeelding. Ideaal, alle ruimte en als het dan een zooitje is, weet ik in ieder geval dat ik het heb gedaan en dat ik het ook moet opruimen. Maar ik kan mijn ouders niet missen én ik heb het geld er niet voor, haha. Serieus, ik heb zondag opgeruimd en maandag vond ik een broek van haar gepropt op de grond achter de deur. Gelukkig heb ik geduld, anders had ik haar ermee geslagen.

Soms zou ik willen dat ik gewoon met zo’n hoge druk waterkanon mijn hele kamer schoon zou kunnen spuiten. Scheelt wat werk en is nog leuk om te doen ook. Alleen is het dan wel jammer van alle elektronica en al het papier..en alle kleding..en de rest wat niet nat mag worden. Anders moet ik gewoon een brandblusser overwegen en alleen de cruciale ‘brandblusseren’

How to clean your room and calm down your sister?

Also very handy in case somebody gets on your nerves :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)