29 augustus 2011

Hoe overleef ik de hoge school?


Hello dudes & dudettes, hier volgt een bericht van CK op mijn blog. Ja ja, we hebben er (tijdelijk?) nog een schrijfster bij. Zij deelt haar ervaring met de hoge school met ons en ik mijn ervaring met de universiteit. Enjoy!

Hoe overleef ik de hogeschool

stap 1: Geef je op voor de introductieweek en overleef die.
vertaling: pleeg zelfmoord en sta op uit de dood.

Dag 1
Na het plegen van zelfmoord was het eindelijk zo ver. Mijn eerste dag van de introductieweek. Voor het eerst in de vakantie weer vroeg opgestaan, om mee te doen aan schoolactiviteiten (uurg klinkt gewoon deprimerend). Het werd alleen maar erger. Ik loop dus het schoolplein op veel te vroeg overigens  , helemaal alleen in mijn uppie , no buddies , no friends . Just me met mijn twee mega tassen en eastpack en vergiet -_-''. Na mijn spullen gebracht te hebben moest ik wachten totdat .... ja totdat waar o ja totdat we gingen verzamelen. Toen waren we verzameld en zat ik met een grote groep chica's die ik helemaal niet kende. Sommige al helemaal aan het socializing maar ik niet hoor ..nooo  toooo shyy. Dus dat was een pijnlijk eenzaam moment voor me. Vervolgens  kregen we mini informatie over de school en kreeg ik mentoren toegewezen. De kans was -0.00001 dat ik 2 jongens zou krijgen ( hbo-v is chickies opleiding en er waren van alle mentoren ook maar twee jongens) en ja hoor ik krijg de jongens. De waarheid het eerste wat ik dacht was shizzle -_-'' ik was al niet zo sociaal maar dat is normaal als je ergens nieuw bent toch, maar met jongens ben ik gewoon niet sociaal + klunzig. Just facts. ( Uiteindelijk bleken het wel toffe gozers te zijn dus tis wel goedgekomen ) but my goodies That was a real shitt happends moment.
Toen hadden we ff een socializing mentor groepje gesprek en vertelde ik daar dat ik al veel danservaring heb. BIG MISTAKE. Ik voelde me elke disco dans avond onder druk gezet omdat mensen verwachtingen hadden ofzo van me en ik had iets van damn I just wanna dance for fun , perfoming is just a way to exprese it. Maar ja, we gingen daarna naar het vondelpark en we hebben daar alleen maar Bierspelletjes gedaan vond ik zelf nix -_-'' Im not a drinker dus dat was voor mij echt een saaaaaaaaaai moment , gelukkig had ik daarvoor wel al mijn eerste buddy gemaakt waardoor het saaaaaie moment met een a minder kreeg. In de avond gingen we dus naar een studentencafé musiqa sucked like chupa chup ( ondertussen meer buddies gemaakt :)) en mijn buddies en ik wouden eerder naar onze slaapplek gaan, zaten in de bus eerder sms'te da mentor en hopla 2 sec later stond die in da bus (Dit heeft me de dag later trouwens een preek opgeleverd 0_0 ochtendhumeur ofzo). Eenmaal in de slaapplek werden we regelmatig lastiggevallen door balie fm (studentengrap ofzo )en door tromgeroffel fysios !! (hate song xD ) Ik denkend dat het ergste over was. NOOOOooh zeggen ze dan in de Bijlmer, ik half slapen op m’n tweepersoonsluchtbed super chill voel opeens iets of iemand achter me, ik slaapdenkend just go away I’m tired.. Maar ja ik wou ff checken of ik aan het dromen was of echt realiteit zag dus draai me om en toen BAM BIEM BOOOOEEEM. Ligt er een of andere dude naast me met een f#cking eng masker naast me dus ik had echt iets whaaaaa wh#t th# duck. Hij en zijn buddies helemaal stuk gaan ik denk chillheid probleem opgelost verder slapen xD.
Dat was dan dag 1 /7! whoehoe
Minpunt, weet tot de dag van vandaag nog steeds niet wie die gabber in dat masker was ...hm curieus.


Lots Of Love Ck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)