30 augustus 2011

Hoe overleef ik de hogeschool? 2

Hoe overleef ik de hogeschool

stap 2 : Je eerste kans is niet de laatste kans.

Na een verschrikkelijke eerste dag en een onwijs korte nachtrust ( 3 uur , max 4 ) was het weer tijd op om te staan. Waarom? Hierom! We sliepen in een gymzaal , dat vond ik niet eens erg, maar wat ik wel erg vond is dat erg geen individuele douches waren, alleen zo een groepsdouche, snapjuh? Sinds ik niet graag naakt sta in een grote groep meisjes waarvan ik meer dan de helft niet ken en het deel dat ik wel ken niet langer dan 12 uur ken ( 0_0 adem) . Had ik samen met een buddie besloten om eerder te gaan douchen (in bikini), eerder douche = minder mensen= meer privacy. Yeah B#tch gslaagd voor wiskunde xD!
.Dusya ondanks de moeheid was het wel nog steeds sportdag. Dat was best wel toff! Je mocht zelf kiezen aan welke activiteiten je meedeed. Ik had uiteindelijk gekozen voor salsa , yoga , nix want viel bijna in slaap na yoga en wat later heb ik nog Afrikaanse dans gedaan <3 (wat met een zuidamerikaanse vrouw :s was xD)en ook een live drum band!
Meer Boeiens was er die dag niet gebeurt dus dat ga ik skippen, MAAR DE NACHT! ooeeh la la Ik kan eerlijk bekennen dat Dindsdag Avond DA LEUKSTE AVOND WAS! Waar is het feestje? DAAAR WAS HET FEESTJE!
We gingen met de groep langs een aantal (studenten?) in ieder geval kroegen/ clubs ( leidseplein area ). Mijn topfavo’s Royalty, Pirates en the bamboo bar! Sooo Sooo awesome. Music rocks, groep was gewoon super uber epic awesome! Boys waren lekker XD, meer wil je niet toch?! Het enige mindere was dat drankjes duur waren maarja , moet je maar geen dorst hebben XD :P Van deze toffe avond is dat ik niet meer kan vertellen, want anders ben ik strafbaar xD ( Im no kidding xD ). De night was just awesome clubs zijn zeker aanraders.
Supreme Major Pluspunt.. was een goede gelegenheid om te socializen na die nacht voelde ik me vertrouwder met de groep en de omgeving. Het voelde eerlijk gzegd alsof ik ze al langer dan een paar dagen kende :)

Lots Of Love
Ck

p.s voor de mensen die zich afvroegen of ik nog heb kunnen slapen na de nachtelijke avonturen van nacht 1. ......Het enige wat niet veilig was, was de dancefloor :P , ik heb nog heerlijk kunnen pitten ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)