06 augustus 2011

the JB concert

OORSPRONKELIJK VAN 16 NOVEMBER 2009, DOOR EEN FOUTJE OMHOOG GEBRACHT.


Jullie weten vast nog niet, van wat voor muziek ik houd.
tenzij je me (goed) kent :) Ik houd eigenlijk van allerlei soorten muziek. Het boeit me eerlijk gezegd niet van wie of wat voor muziek het is, als het liedje maar leuk is. Sommige ballads vind ik mooi, sommige meezing nummers om mee te bleren, dance om op te swingen & hiphop om in the gangster mood te komen :P
Maar sinds ongeveer een jaar, ben ik helemaal weg van een bepaalde band. Sommige van mijn vriendinnen vinden het niet zo leuk, maar ja, their loss (a)
Ik heb het over, the Jonas Brothers <3
Tsja, als je een hekel aan ze hebt, klik het dan maar weg you better don't >:( als je ze niet kent, what are you waiting for? :) & als je ze kent, maar ze niet zo vind, lees maar gewoon verder, wat kan jou het schelen :P
Sinds het eerste liedje wat ik van ze heb gehoord, dacht ik: wauw! <3
& het toeval wilt natuurlijk dat een van mijn vriendinnen het ook een wauw band vindt :D Zodra we daar achter waren gekomen, beloofden we elkaar dat als ze naar Nederland zouden komen, we meteen naar hun concert zouden gaan! & ja, ze kwamen!

13 november 2009

Their Jonas Brothers World Tour brought them to Holland!

Daar kwamen N. en ik in mei achter en hadden meteen kaartjes besteld, de dag dat het kon! En na een half jaar wachten en smachten, was het eindelijk zover! En het concert was in één woord WAAAAAANZINNIG! <3 Zonder grap, beste concert of my life! Alleen wel (te) kort. Hier volgt een groot verslag over our day.
Na een hele schooldag zitten hyperen over het feit dat we naar het Jonas Brothers concert zouden gaan tegen mensen die het wel/niet wilden horen, zaten mijn lessen erop. We hadden zowat elk uur zitten aftellen, zoveel zin hadden we erin. Maar ik was het 8e uit en N. het 9e :( Dus ik moest een uurtje wachten op haar, aangezien haar vader ons naar Ahoy Rotterdam bracht. Maar ik vond het niet erg, want ik had wel wat te doen. Op de JB site hadden een paar mensen bedacht dat we ballonnen & hartjes mee zouden nemen naar het concert. Dus in dat uurtje heb ik twee hartjes uitgeknipt en opgeschreven ALBL, wat staat voor A little bit longer, dat is één van hun songs. Ik was boven nog even rond gelopen, op zoek naar het lokaal waar ze les had, maar ik kon het niet vinden, dus ging ik boven maar die hartjes knippen.

Maarja, het knippen van die hartjes ging best wel snel, dus toen zat ik daar. Dus ik ben naar beneden gelopen en ging op zoek naar het v5 rooster. Daar zag ik waar ze les had, dus huppelde ik daarheen. Ik liep door de aula en zag dat hij helemaal versierd was i.v.m. het schoolfeest, helemaal à la Vegas! Maar ja, ik dacht: "Hehe, ik kom niet op het schoolfeest want ik ga naar the Jonas Brothers, jeej!" Maar de rest van het uur heb ik bij N.'s lokaal gezeten, beetje kletsen, lol trappen etc. & toen was het zover. De bel ging, wij gingen naar buiten, stapten in de auto en gingen richting Rotterdam, na een paar hatelijke "Veel plezier.." & "Ik hoop dat jullie voor een paal zitten :D" gehoord te hebben. Cultuurbarbaren. Jonas Brothers zijn cooool! <3.>

In de auto had N's pa Lines, vines & trying times opgezet, hun nieuwe album, (met de nummer 1 hit Paranoid, great song, love it.) om een beetje in de stemming te komen =D Na wat te hebben gegeten, gingen we naar Ahoy en er waren echt 589357394832958738942792857 mensen O.o Niet normaal hoeveeeel xD Maar de rij ging echt supersnel! Awesomeness, me love it.
Toen stonden we bij de deur en toen wilde Nicoles kaartje niet scannen $%@$%@$. Pas na een half uur (één minuut dus:P) deed hij het, pfew. En die van mij ging in één keer xD grappig (a)
However, we gingen dus naar onze plaatsen en ik bracht eerst een bezoekje aan het toilet, just in case. Ik zou mezelf haten als ik midden in het concert nodig moest en net bijv. Paranoid mis. Toen we in de rij stonden, zei iemand nog achter ons: "Het is wel handig dat er zoveel meisjes zijn, dan staat er bij jullie een lange rij en bij de jongens niet, haha :)" & die gast had zo'n gelijk:P Niet dat het heel lang duurde, maar het is fijn als je gewoon meteen kunt ipv wachten (a)
Als voorprogramma hadden we Valerius. Ik ben niet meteen fan van ze ofzo, het was niet slecht, maar ik ga niet meteen een CD kopen ofzo. Ik was trouwens helemaal verbaasd dat ze Nederlands konden, maar blijkbaar was ik de enige, lalala (a) Valerius was er van 8 uur tot 10 voor half 9 ongeveer en JB kwam pas om kwart over 9. Talking about fashionably late... But it doesn't matter! In de tussentijd zaten N. en ik te spelen met onze ballonnen :) Er zat een meisje voor me en haar haar was statisch xD Ik zat zo met mijn ballon aan haar haar, hops omhoog en haar haar ging mee, diagonaal, horizontaal, verticaal, driedubbele twist, het ging allemaal mee xD
I'm evil, me know (a) maarja, als je bijna een uur moet wachten...
Maar het was het zooo waard! We werden helemaal hysterisch!
De muziek was geweldig, zij waren geweldig, het podium was geweldig de sfeer was geweldig!
En toen Nick Jonas achter de piano ging zingen en zijn speech hield...
"Don't you ever, EVER, let it slow you down. Because I believe in you. And I wanna thank you all for believing in me. You truly are the best fans in the world. I love you with all my heart."

Dat was zo mooi, dat ik bijna moest huilen. Als ik mezelf niet had tegengehouden, had ik echt gejankt. i love them too! (L)
En natuurlijk waren er ook grappige momenten :) Joe die konijnenoren had opgezet =D So cute! Ik had net niet op tijd een foto kunnen maken, balen. & witte shuttershades, het stond hem wel goed (L) Ik was alleen weer te laat... & natuurlijk bellenblaas =D heb ik wel een foto van kunnen maken, alleen is het niet zichtbaar op de foto, shame. En Kevin heeft 343498 gitaren en die wisselt hij ook elke seconde om. Hij ging ook helemaal los op het podium, rondjes draaien, meezingen, richting het publiek springen (en hij werd meteen bedolven onder fans xD Echt, als die hekken er niet waren, had die gast het niet overleefd:P of in ieder geval zijn kleren niet.)
It must be great to be a JB'er. Geweldig, dat je zoveel fans hebt, die van je muziek houden.
De volgende keer ga ik zeker weer. Maar wanneer? (haha, dat rijmt). Ik wou dat ik ook naar Brussel was gegaan, ik wou dat ik naar alle concerten van ze was geweest. Maar ja, mijn moeder vond Rotterdam al niet goed, maar ik had expres de kaartjes al gekocht en als ze nee had gezegd, was ik toch gegaan.*Muahahahahaha* gemene lach xD
me love them! <3
& thats my JB story. Ik heb veel foto's gemaakt en ben nu helemaal fan. Meer dan ooit, aaaaaaah! <3>echt, de volgende keer ga ik zwaaaar. Ik baal eigenlijk wel dat ik ze niet kon ontmoeten ofzo. We hadden zitplekken (niet dat we gingen zitten, hehe.) maar konden alles goed zien! Ik had wel lenzen in, zodat ik alles goed kon zien ^^ Maar het brak wel mijn hart, toen het afgelopen waren, ze gingen buigen en weggingen. En toen ze terug liepen en al die fans bij die hekken helemaal gek werden en ik stond daar, 10 meter ervandaan ofzo (minder) en kon helemaal niet bij ze... Volgende keer, word ik lid van Team Jonas, doe ik mee met alle prijsvragen, min. 324283948948x & desnoods betaal ik ervoor om ze te ontmoeten! Echt, op een dag lukt het me. Maar voor nu, blijft het een fantasie. But i'm sure, that it's gonna happen. <3
cunexttime! x

1 opmerking:

Dankje voor je reactie :)