07 september 2010

Vreetsel

I have to face it. Deze zomer was een drama. Ik heb mezelf niet gewogen, maar ik weet zeker dat ik ben aangekomen. Hoe komt dat? Ik heb de hele zomer alleen maar gegeten en vier keer gesport ofzo? Één keer hardlopen met mijn moeder en nog een keer of 3 buikspieroefeningen. That’s all. Het is niet dramatisch, maar er begint zich al een buikje te vormen wat goed zichtbaar in onder strakke kleding. Time to work out. Ik had me zondag beloofd om maandag (gisteren) om gezonder te gaan leven (lees: minder eten, meer sporten). Nou ja, het minder eten lukt wel, ik sla ontbijt over, maar of dat gezond is? Ik heb geen vreetbuien ofzo, ik eet alleen als ik misselijk wordt van de honger. O wacht, dit klinkt nu echt heel slecht. Okay, vanaf morgen ga ik ontbijten:P Gewoon wat fruit ofzo, voordat ik de hele bus onderkots. En het sporten doe ik wel in het weekend, doordeweeks ben ik vooral bezig met hersentraining. Alhoewel, misschien moet ik wel niet gaan sporten. Na mijn luie zomervakantie in het Amerika waar alles groot is, was mijn tweede keer sporten gym. Daarvoor had ik nog één week voor de vakantie 20 minuten op de home trainer gezeten en was uitgeput O.o En ik ging ook met de fiets naar school (eerste deel met de metro) en mijn conditie is echt naar een dieptepunt, echt zielig. Ik kwam de brug na 5 minuten rusten bijna niet op en daardoor kwam ik ook te laat aan bij mijn eerste les engels. Tijdens gym, na op mijn dooie fiets dat end te hebben gefietst om als laatste aangekomen te zijn, kwamen we ook het “WC welkomstcomité tegen”, daar vertel ik ooit nog wel over. Omdat we te laat waren en ik nog probeerde te mengen, moesten we twee rondjes rennen om het grote veld. Rennend zagen we hoe onze klasgenoten een cruel spel moesten spelen. Rennen en als je laatste bent moet je opdrukken. Dus ik probeerde zo langzaam mogelijk te rennen dus hoefde we maar één rondje cruel spel spelen (: en meteen waren we als laatste en moesten we opdrukken. Tijdens het sprinten zei ik dat ik geblesseerd was, dus ik hoefde alleen maar het startsein te geven (: Daarna gingen we speerwerpen and last but not least voetballen. Ik heb één keer gescoord, woehoe. En dat was dan ook mijn enige hoogtepunt. IL had voorspeld dat ze zou vallen en dat was ook gebeurd. En daarna volgde ik haar, op precies diezelfde plek:P Vorig jaar was MT ook op die plek gevallen, dus die plek is gewoon behekst ofzo. Maar ja, op dat moment deed mijn knie geen pijn en ook niet toen ik naar school terug fietste. Tot ik trap ging lopen en mijn wond tegen mijn broekspijp begon te schuren en ik thuis de schade aantrof. Van mijn moeder moest ik parfum erop doen en het deed pijn O.o Belachelijk:P Maarja, sinds donderdag doet mijn knie pijn en het is een beetje gezwollen.

Poor me.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)