19 september 2010

Canada, anekdotes

Ik was eigenlijk nog lang niet klaar met mijn Canada verhalen. Aangezien ik vandaag al twee posts heb gestuurd, dacht ik: Waarom niet?
Okay, ik zal eerlijk zijn: De enige reden dat ik nu nog een bericht schrijf, is omdat de badkamer bezet is.
En hoe kun je je tijd het best verspillen, dan door mensen te vertellen over je zomervakantie wat iets meer dan een maand geleden was..
Wauw, een maand al, toen ik vrij was, uitsliep tot ik moe was van het uitslapen, dat ging snel.
In Canada gingen we vaak naar een winkelcentrum, en wij waren echt in een gigantische winkel. Amerika, alles is groot, duh. VolgeCIMG3049ns mij was het The Bay of Macy’s. Maar dat is niet relevant. Omdat ik nogal een groot hoofd heb, passen de meeste hoedjes me niet, behalve die elastische, maar die zien er ook zo idioot uit. Na de Koningin Beatrix hoedjes, zag ik een apparaatje staat, waarop stond: Personal Alarm. Ik was nieuwsgierig en wilde meteen weten hoe dat ding werkte. Ik zat te fantaseren dat het een stil alarm zou zijn, waarbij meteen 112 (of in dit geval 911) werd gealarmeerd.
Integendeel.
Ik vond de gebruiksaanwijzing, en daarop stond dat je aan het touwtje moest trekken. Ik trek, maar hij wilt er niet uit. Dus ik gebruik al mijn kracht, en opeens hoor ik een keihard oorverdovend gegil O.o
Ik kreeg serieus ter plekke een hartaanval en de hele winkel keek om naar waar dat gegil van kwam. Ik denk: Shit, shit, shit en stop dat ding meteen terug, zodat hij ophoudt met gillen. En de cassièreCIMG3045 was aan het grinniken, waarschijnlijk maakte ze dat wel een stuk of drie keer per dag mee. Wist ik veel dat het zou gaan gillen, het ergste wat ik zou verwachten zou een sirene zijn of gepiep. Maar dit was echt van dat old school horror movies, waarbij een meisje achtervolgt wordt door een monster en dan zo hard gilt dat dat monster vlucht. O nee, meer een O MY GOODNESS, THAT’S JUSTIN BIEBER! gegil. Imagine that, ja echt, zo erg was het. De foto hier links, was de boosdoener. Dus girls, als je ooit door een loser wordt verveeld, trek aan het koordje :) Hij was wel $29.99 :O Ik dacht: My ass, neverrr dat ik 30 dollar aan dit uitgeef, dat ding dat me schande bracht.

CIMG3132 

Dit is een brief die ik in iemand huis zag hangen. Heel toevallig had ik mijn camera mee en ik vond het zo grappig dat ik er wel een foto van moest maken :)

And last but not least
[badkamer is bijna vrij =D]

We zaten met het hele gezin heel rustig in de auto voor het stoplicht te wachten. Het was snikheet buiten én binnen, dus we dronken liters en liters water. En dat moest snel, want anders zou je water weer warm zijn. Op een gegeven moment horen een keiharde knal, en we dachten echt dat het een geweer was, want we waren in een buurt waar je ‘s avonds het liefst niet zonder 16 bodyguards en een kogelvrije vest rond zou willen lopen (overdag zonder eigenlijk ook niet. Jane and Finch, volgens mij.) Dus wij draaien ons zo erg om, dat je als onze nekwervels hoorden ontwrichten (is een grap.) en opeens BOEM! tegen onze auto o.O Het bleek dus, dat door de hitte een lamp was geëxplodeerd en een paar stukken die rondvlogen, kwam tegen onze auto aan. Ik heb er een vage foto van, want als ik het met flits deed, zag je de binnenkant van de auto. Die witte vlek is de kras, het stelt niet veel voor, maar het was wel even schrikken.IMG_4616

Maar de badkamer is vrij, dus c’est la fin.

see you next time! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)