24 september 2010

de dag dat de blackberry verdween

Sigh.
There goes my phone.
Het is de keiharde waarheid, ik zit nu vijf (5!!) weken zonder mijn o so beloved phone. Ik heb hem eigenlijk twee maanden, maar twee dagen nadat ik hem had, vertrok ik voor een maand naar Canada. En daarna nog nog eens twee weken, toen pas deed mijn abonnement het, dus ik heb sinds school begon pas écht een BlackBerry. Dus eigenlijk drie weken, vreemd dat ik er nu al zo gehecht aan ben. Maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat hij praktisch tegen mijn hand geplakt was. “We hebben een nieuw rooster, ik wil op de computer”,  “Oh wacht, ik kijk wel even op mijn mobieltje :).”
“Hebben we al mail over Parijs?” “Wacht, ik check het even op mijn mobieltje.”
“Ahaha, kijk daar zijn twee eenden aan het vechten, dit MOET op mijn blog/facebook *klikkliktyptyp*.”
Echt, direct nadat ik naar Hi was gegaan om hem in te leven (in de hoop dat ze hem terplekke zouden fixen, maar tevergeefs, waren er zoveel dingen di ik wilde posten. Ik wilde posten “blackberry wordt gerepareerd, zit 5 weken zonder”, maar dat kan niet als ik hem niet heb.
Ik denk dat iedereen het wel heeft, dat als je iets had en je mist het (voor een tijdje) zie je opeens iedereen met wat jij mist of doet alles je aan dat/diegene denken, het is zo frustrerend. Dus nu heb ik mijn trippende nokia 6300.

And the worst thing is, ik krijg hem in de week voor de toetsweek. Echt precies precies tegen het einde van de vakantie.
Zal ik de verleiding weerstaan en niet 24/7 op facebook te zitten? I hope so, I need the grades.

En natuurlijk was het vandaag weer een geweldige dag. Sta ik 10 hele minuten eerder voor een vriendin op, was ze er niet én bleek ook nog dat mijn leraar een mailtje had gestuurd om te zeggen dat het eerste uur niet doorging… En dan ook nog de bus die zoals elke vrijdag bijna 30 minuten te laat kwam, sigh. En dat terwijl ik geen cruel dingen heb gedaan, je ne comprends pas. C’est la vie. Morgen gaat mijn moeder me dwingen om te joggen, dus dat wordt ook niet uitslapen. En ik heb een heel vreemd rooster, ik weet niet of ik moet juichen of lachen…
Maandag eerste drie uur vrij t/m 8e + 1 tussenuur. Dinsdag eerste uur vrij t/m 9e. Woensdag eerste twee uur vrij, twee uur les, uit om 11.35. Donderdag eerste t/m negende les. Vrijdag eerste t/m zevende.

Strange. Ik weet zeker dat mijn ma die woensdag gaat misbruiken om me boodschappen te laten doen ofzo.

anyways, that’s all for today xx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)