07 september 2010

Nieuw schooljaar

Wauw, wat had ik een verwachtingen voor dit schooljaar. Het geinige was, laatst hoorde ik op tv iemand zeggen: Je moet geen hoge verwachtingen hebben, dan zijn de teleurstellingen erger. En dat klopt.
Hoe ik mijn laatste jaar voor me zag:
Met al mijn vrienden in v6 gezellig chillen. Elke les een beetje lol trappen, maar ook serieus ons werk doen. Voor Open Podium een hilarisch optreden, een geweldig Jaarboek, designed by moi, en een speciaal iets voor Kerst wat ik nog niet op mijn blog ga zetten voordat het idee gejat wordt en iemand anders met de eer gaat strijken.
Nou, mijn eerste zin is nu al naar de klote, aangezien we gewoon bruut van elkaar gescheiden zijn. Ik snap niet hoe ze het hebben gedaan, maar ze hebben van drie klassen, twee klassen gemaakt, v5c in v6b gegooid, v5b in v6a en de leftovers uit v5a gegooid waar het nog paste. Conclusie: als ik goed geteld heb: 9 v5a’ers en 21 v5b’ers in mijn klas. Het is best grappig om te zien dat er altijd een scheiding is tussen ex-v5a en ex-v5b, het is zo overduidelijk dat we elkaar blijkbaar niet mogen. Hoe het komt weet ik niet, er is niet echt een officiĆ«le bitchfight geweest tussen onze klassen, maar toch.. Ik denk dat als ik samen met een v5b-er zou moeten werken, dat ik het met tegenzin zou doen, maar er toch was moois van zou kunnen maken. Als mensen niet dom doen tegen mij, doe ik niet dom tegen hen. Als ze dom tegen mij gaan doen, doe ik vijf keer zo dom terug. Klaar, zo ben ik. Nou ja, eerst doe ik net zo dom terug, tot ik mijn geduld verlies:P Anyway, ik hoop niet dat de leraren van school hoopten dat we BFF’s worden in het laatste jaar, want dat gaat echt niet gebeuren. Met de meeste klasgenoten van me, zit ik samen sinds de tweede klas en sommige zelfs vanaf de eerste klas en dan is het nu alsof de schoolleiding dacht: Schrijf alle namen op een blaadje *pakt slagersmes en hakt met een blinddoek op het blaadje en schikt ze* Dit worden de nieuwe klassen. Ik zou nu eigenlijk gewoon om ze te pesten heel rebels doen, maar zo ben ik niet. Dan maar elke Nederlands- en Gymles chagrijnig voor me uitstaren, tenzij Uggs en co plotseling normaal gaan doen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)