19 september 2010

BlackBerry

Voordat ik een BlackBerry had, dacht ik er zo aan: BlackBerry + Uggs + Vespa= Me not like you. Als wiskunde nou zo makkelijk was, zou ik er les in kunnen geven. Het is bevooroordeeld, maar de meeste mensen die al die dingen hebben, mag ik niet. Vandaar dat onze reis naar Parijs geweldig wordt, want iedereen die ik niet mag gaat niet mee =D
Maar aangezien mijn beautiful Nokia 6300 zijn beste tijd had gehad, was het tijd voor een nieuwe. Dus ik kreeg een BlackBerry Bold 9700. Yes, I confess. I’m a proud owner of a BBB.
Ik kan er alleen niet tegen dat twaalfjarigen het ook hebben, dat hoort gewoon niet.. Je bent twaalf, dan ga je buiten spelen ofzoiets, in plaats van Facebooken, Hyven enz. Laat dat maar over aan de stoere 17-jarigen (:
De ideale telefoon voor mij, aangezien ik niet houdt vaCIMG3579n touch, maar wel van Internet =D Het enige probleem met BlackBerry’s is dat iedereen hem heeft. Maar als niemand hem heeft, heb je er weer niks aan, omdat je dan niet kan pingen. Dan kun je net zo goed een andere telefoon halen. Niet dat ik non stop zit te pingen, nee, integendeel. Anyway, om hem een beetje origineler te maken, heb ik hem een beetje opgeleukt met wat Canadees, een skinkit :D For the gadgetlovers. Ik had er eigenlijk 16 moeten kopen, en dan doorverkopen:P Jammeer. Ik heb op een beschermend laagje voor mijn scherm, aangezien ik krassen haat, en het is een spiegel :D  CIMG3586CIMG3587 
Sinds ik mijn BlackBerry heb, zit ik minder achter de computer. Ik ben veel vaker online op mijn mobiel, aangezien de mensen waar ik meestal op msn mee praat niet altijd online zijn, duh. En als ik mijn computer heeeeelemaal heb opgestart, kan ik er net zo goed langer op blijven, waarom niet? Maar nu ik ook MSN op mijn mobiel heb, log ik in, zie ik dat er niet zo hele interessante mensen online zijn, en dan log ik uit. Easy. Als je rond kijkt, zie ik eigenlijk mensen non stop met hun mobieltje bezig, vooral als er internet op is. Toen mensen nog de keiharde Nokia 3310 hadden, die ook zo’n enorme rage was (mijn broer had hem en ik was zo belachelijk jaloers! en nu hoef ik hem niet eens gratis:P okay, gratis zou ik heb wel aannemen (a)) zaten mensen er volgens mij ook mee te pronken, smsen enz. Maar toen had natuurlijk nog niet iedereen een mobiele telefoon. Ik weet nog hoe die gigantische telefoon van mijn moeder uitzag, met een antenne, haha xD Anyway, ik dwaal af. Als je een mobieltje hebt, met veel functies, moet je eraan zitten, non stop. Ik zit er ook non stop op, Facebook, MSN, Buienrader, Blogger, E-mail, Ping, Hyves, Twitter, SparkPeople, it’s addicting! Vandaar dat mijn batterij ook zo vaak leeg is. Laatst liep ik richting het metro station en toen las ik een bericht van iemand of Facebook. Terwijl ik aan het lopen was, ontweek ik obstakels die obvious in beeld stonden. Alleen die ene laaghangende tak vol natte blaadjes zag ik niet op tijd.. Verfrissend, zo’n natuurlijke douche!
Ook kreeg ik een smsje van iemand, en dan las ik op weg naar huis, en toen liep ik opeens op de auto weg.. Maar, zelfs als het geen BB was, zou dat gebeurd kunnen zijn, dus (a). Hopelijk loop ik niet een keer in de Amsterdamse Grachten, ik ben toch zo slecht met wegen.. (verwijst naar Amsterdam Duurzaam, post hiervoor.)

CIMG3585

Kijkt, de skin van mijn mobiel loopt door op het scherm :D Die Canadezen, geniaaaaal. <3

Ik denk dat ik nu officieel mag zeggen:

I love my CrackBerry..

bubyeeeeee. x

2 opmerkingen:

Dankje voor je reactie :)