15 september 2010

bad day

What makes a day bad? Nou, gisteravond was er een ouderavond, dus ik ging met mijn moeder mee, door de stortende regen. We waren rond half 11 thuis. In de middag had ik net een nieuwe paraplu gekocht, en die is meteen kapot gegaan. Ik moet gewoon een paraplu van 30 euro kopen, van goede kwaliteit, pfoe. Alhoewel, vorige winter kocht ik kwaliteit handschoenen van 20 euro en heb eentje laten liggen in de metro..
Dus, in de avond was ik rond half 11 thuis en ging toen douchen. Na het douchen probeerde ik mijn lens eruit te halen. Links lukte nog wel, maar rechts ging totaal niet. Ik heb twee nagels geknipt in de hoop dat het dan beter ging, maar nog steeds niet! En mijn oog was echt rood. Ik denk dat ik maar gewoon een jampotbril moet kopen (nee, ik ben niet halfblind. ik houd van overdrijven.) Op een gegeven moment zag ik dat ik een gemiste oproep van KH had, dus belde ik haar. Alleen was de verbinding slecht dus zij hoorde me echt heel zacht. Aangezien ik een kamer met mijn zusje deel, kon ik niet schreeuwen, dus ging ik maar naar de keuken. Over de telefoon vertelde ze me het “goede nieuws” (xD) en ook hoe ik mijn lens eruit moet halen. Ik probeerde het, en in één keer ging het eruit =.= Zonde van mijn nagels, nu heb ik 8 lange en twee gekortwiekte versies.. Ik ging dus rond half 12 uur naar bed en moest om 10 voor 7 opstaan, dus ik had sowieso minder dan 8 uur slaap, en ik val nooit direct in slaap, tenzij ik een slopende reis heb gehad uit Barcelona. Of aankomend, Parijs! Ik werd de dag daarna om 10 voor 7 wakker en had dus de avond ervoor niks klaargelegd. 10 minuten voordat de bus zou vertrekken, was ik ALLES kwijt! Geen abonnement, geen sleutels, geen vest, geen boeken! Dus ik heb de hele tijd rondjes zitten lopen rond huis, op zoek naar mijn vest waar mijn abonnement in zat. Die vond ik natuurlijk nadat ik de bus voorbij reed, op mijn bed liggend onder de dekens #^#%#$%#$% Dus ik was sowieso laat, en had mijn sleutels nog niet. Ik dacht, does it matter? Ik heb toch al mijn boeken in mijn tas (mijn rooster: natuurkunde, tussenuur, natuurkunde, economie, tussen x 3, blokuur biologie.) Maar blijkbaar was ik een paar boeken vergeten erin te stoppen. Onderweg naar het station, zag ik de metro voorbij rijden en de trein ook. De enige manier om op tijd te komen, was dan dus de trein, die om 07.56 kwam. En de les begint 8.15, op 10 minuten afstand vanaf het station naar school. Terwijl ik stond te wachten, kwam er een vrouw op me af die zei: Mag ik je wat vragen?
Ik: Ja, tuurlijk
Zij: Er komt water uit je tas.
Ik: O_o Dank u.
ALLES nat. As if my day couldn’t get any worser.
Het enige wat mijn leed verzachtte waren twee jongens die gingen sprinten voor de trein en net tussen de deuren naar binnen waren geglipt. Nadat de deuren dichtwaren, keken ze naar buiten en zagen ze dat het een Intercity was en gingen ze bonken op het raam en drukken op de knop om eruit te gaan xD
Komisch (:
Eenmaal aangekomen op het station, liep ik heel snel richting school en was er natuurlijk een trut op Uggs die met 0.5 km/h liep op een plek waar je niet kunt inhalen =.=
Ik belde KH om te vragen waar we Engels hadden, en aangezien we een nieuwe lerares hadden wist ik vrijwel zeker dat ze me te laat zou opschrijven. Maar we hadden Natuurkunde =.= Dus voor niks gestresst (niet dat ik niet te laat bij Natuurkunde mag komen, maar die ene minuut geeft meestal niet.) 15 seconden nadat de bel ging, kwam ik de school binnen. Staat er zo’n vrouw, afdelingsleider VMBO, bij de deur en zegt ze met een big smile: De les begint om 8.15, hè? :D
Ja, weet ik =.= Ik zit al #%^#%#$^#% 5 jaar op deze school, dan weet ik heus wel hoelaat de les begint =.=

Slechte dag, vooral als je nog de toiletspray in het toilet laat vallen, sigh. En dan zegt mijn horoscoop nog vrolijk: Het geluk staat aan jouw zijde.
My ass.

xxx

2 opmerkingen:

  1. En vergeet niet dat je met gym in de regen moest rennen =D (was dat wel de zelfde dag? :P)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)