26 september 2010

een koude middag

Voor de mensen die denken dat ik wreed ben, you guys are totally wrong. Er is maar één persoon die nog wreder is dan ik, en ik denk dat veel van jullie zo’n persoon kennen, maar die van mij is echt het toppunt. Ja mensen, ik heb het over:

De grote broer.

Vandaag had hij zin om vervelend te doen, en sinds we UPC digital hebben, en hij voor 6 maanden Eredivisie Live (#$^%#$%#^) heeft gekozen, zit hij non stop voetbal te kijken =.= Ik was met mijn zusje televisie aan het kijken en hij vond het nodig om de afstandsbediening te pakken. Alleen maar omdat hij langer breder en sterker is, denkt hij dat hij ons aankan (ehum.) Mijn zusje had het, dus hij pakte het met gemak af. Toen had hij het weer teruggeven, een achterhoofdklapje gegeven en toen wilde hij hetzelfde bij mij doen. Dus ik pak zo de afstandsbediening en ga erop zitten. Dat was een heuse battle, aangezien ik mezelf helemaal had opgerold. Niet dat dat heel nuttig was, aangezien het er niet voor zorgde dat ik tv kon kijken, met mijn gezicht in de bank. Op een gegeven moment hing ik aan zijn been en sleepte hij me mee, dat was niet zo prettig. Nadat hij me eindelijk los had ging hij naar zijn kamer en brulde ik: Hee, waar ga je naar toe met de afstandsbediening?!
Dus hij komt terug en mijn zusje valt hem aan, maar hij kan haar makkelijk aan. Ik pak heel sneaky de afstandsbediening uit zijn zak en ren naar de keuken. Ik gooi snel de afstandsbediening in het boodschappenkarretje en twee seconden daarna komt hij achter me aangerend en zegt: Waar is de afstandsbediening.
I don’t know.
Ik bleef maar volhouden dat ik het niet wist, met als resultaat dat hij me op het balkon probeerde te duwen. Mijn zusje probeerde me nog te redden maar ik zei: Neee, red jezelf! http://www.dramabutton.com
Hij had me dus opgesloten op het balkon, wat hij wel vaker deed. Een keertje deed hij het, en toen deed hij de sleutel van het slot, wat ik niet wist en toen ging hij weg. Na 10 minuten kwam ik erachter dat de deur gewoon open was =.=
Ik heb non stop gebonkt op het raam, aan de deur getrokken en om mijn moeder geschreeuwd (die niet thuis was/is) en hij vond het alleen maar grappig. Een half uur lang. Maar omdat ik een beetje ziek ben, was ik goed aangekleed, al was het wel frisjes. Terwijl mijn maag knorde, maakte hij eten voor mijn neus, maar wat hij niet wist, was dat hij gewoon naast dat boodschappenkarretje stond.
Als je zegt waar de afstandsbediening is, laat ik je eruit.
Ik heb niks los gelaten. Na een tijdje werd hij het zat en ging hij het zelf zoeken en vond hem. Maar toen mocht ik er nog steeds niet uit :P
Pas als ik zei dat hij slimmer en de beste was, mocht ik eruit.
Neverrrrr dat ik dat ging zeggen, desnoods wachtte ik tot mijn moeder thuis kwam (over 3 uur :P).

Maar, ik kwam vrij =D Zo wreed was hij blijkbaar toch niet. Ik kwam vrij, heb niet gezegd waar de afstandsbediening was en ook niet dat hij de beste was.

PEACE! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)