28 september 2010

De tandarts

Het is denk ik al… 4 jaar geleden dat ik voor het laatst naar de tandarts was geweest. Tijdje geleden en ik dacht: Het wordt eens tijd. omdat het zo lang geleden was, moest ik werken met Google Maps en mijn (ontbrekende) ruimtelijk inzicht. Ik heb laatst op tv een aflevering gezien van iemand die bang was voor de tandarts en ik vond het hilarisch xD Ik snap niet dat mensen bang zijn voor de tandarts:P
Toen ik mijn afspraak had gemaakt, dinsdag half 5, was ik volgens mij rooster 10 voor half 3 uit, dus had ik alle tijd van de wereld. Toen hadden ze mijn rooster drastisch veranderd, en ik weet niet of ik het grappig moet vinden, maar ik ben in plaats van het 7e dinsdag het 9e uit en op woensdag in plaats van het 9e, het vierde. Onlogisch, maar je hoort mij niet klagen :) Dus moest ik het negende vertrekken. In de bus was ik een beetje zenuwachtig en zat ik de hele tijd de klok in de gaten te houden, om uit te rekenen hoe lang ik moest lopen en blablabla. Op Gaasperplas wisselen met de 47 naar Holendrecht en toen stond k in de bus, telkens te kijken of ik de Boni in de buurt zag. Toen ik hem zeg: JAA! Druk op de knop, OV-chipkaart uitchecken und wegwezen.
Op goed gevoel liep ik gewoon door Reigersbos, in de hoop de Boni tegen te komen. Flarden van herinneringen kwamen in me op en telkens als ik iets herkende, ging ik erop af. Ik heb vijf verschillende mensen gevraagd waar de tandarts in hemelsnaam is, maar NIEMAND wist het. Ik heb mijn moeder echt drie keer gebeld, maar die heeft ook geen flauw idee waar het is. Ik schaamde me eigenlijk wel, ik weet niet eens waar mijn eigen freaking tandarts zit. Ik zat echt helemaal in de stress want ik had nog vijf minuten, ik liep ongeveer zo:

image Vanaf dat pijltje, naar boven, terug rechtdoor, naar beneden, terug rechtdoor, naar boven enz. En natuurlijk zit de tandarts op de laatste hoek:P Echt, ik zag een blijk van herkenning en ook het gebouw wat ik op Google Maps zag en toen dacht ik: JA! =D
En toen kon ik de deur niet vinden. Het is toch ook wat. Ik ben er twee keer langsgelopen, maar hij zat ook zo undercover en op de deur stond: Dit is geen openbaar toilet. Hoe moet ik dan weten dat dat de ingang is, als er zo’n bordje hangt? Ik zat niet eens 30 seconden en toen werd ik al geroepen. Na de gebruikelijke routine, foto’s etc. zij hij dat mijn verstandskies eraan komt en “over en dwars”-zit.

There is only one solution: Kaakchirurgie o.O

Echt, ik vond het hilarisch toen ze dat zeiden, terwijl het niet eens zo grappig is. Ik denk dat ik gek word. Ik zal waarschijnlijk een wang als een kokosnoot krijgen en ik vind het grappig. Laatst had mijn moeder een nieuwe goede kwaliteit paraplu gekocht en ik ben er zo ongelooflijk blij mee, niet normaal. Nog steeds! Ik vind het geweldig als het regent want dan kan ik hem gebruiken, maar ik snap echt niet waarom ik zo happy ben. Je had me net zo goed de lotto kunnen laten winnen, dan had ik precies hetzelfde gezicht getrokken.

Nou, morgen maak ik een afspraak bij het AMC, en we zullen zien hoe erg ik eruit zal zien xD (zie je, ik vind het gewoon grappig:P)

xxx

2 opmerkingen:

  1. hee!! how are you!! :D
    lang niet gesproken en helemaal lang niet gezien! (maar ik volg nog steeds je blog het is gewoon Geniaal met een hoofdletter g)

    maar dat probleem met de kaakchirurg dat heb ik ook (voor de helft) gehad. remember? vorig jaar op de vechtstede dag liep ik echt met een huge kokosnoot op me wang omdat ik de dag ervoor was "geopereerd". maarja, dat was toen echt november 2009 dus al een jaar geleden. maar ik kwam er eergister achter dat de linkerbovenverstandskies (dat is vast niet een woorD) aan het doorkomen is, en die had er eigenlijk ook uit gemoeten maar ik wil echt niet naar de kaakchirurg want dan heb ik weer een huge kokosnoot. dus ik laat het maar zo tot me moeder een afspraak voor me maakt :P

    veel plezier bij de kaakchirurg :D

    xx Myriam (ex-VSC-er en daar ben ik blij om!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje, ik doe mijn best :D

    o wat grappig, ik moet ook in november, haha xD maar als ze bij mij mijn linkeronderverstandskies en met rechteronderverstandskies (nee, die woorden bestaan inderdaad niet, ik krijg er een rood kringeltje onder :P) dan heb ik dus twee kokosnoten aan de weerszijden van mijn gezicht :P gelukkig is het net na de toetsweek, pfft.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)